Onko keneltäkään muulta palstalaiselta varastettu kirpputoriloosista?

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Multa varastettiin pusero. Eipä se rahallisesti ollut suurikaan juttu mutta kurjaa jotenkin että jollain on pokkaa ottaa toiselta vaikka puoli-ilmaiseksi olisi saanut sen ostaa.
 
kirppistelijä
Mä en varsinaisesti muista, et ois varastettu mitään. Mutta myin yhden ihanan vauvan fleecepuvun, uutta vastaava, hintaa oli 3e, niin joku oli siihen hintalappuun ite muuttanu hinnaks 1,50e... :( Kyllä jokkut kehtaa.
 
mä oon ajatellu niin että jos joku tosiaan tarvii mun myymiä tavaroita niin kipeästi että pitää varastaa niin siinä varastakoot.. itsehän mä kuitenkin niistä eroon haluan ja toi häviävä määrä on niin mitätön yleensä ja rahallinen menetyskin joitakin euroja vain..

Varastamista en ymmärrä, mutta kuten sanoin, jos joku sitä enemmän tarvitsee, niin siinäpä. :)
 
---
No mutta eihän varkaat varasta läheskään aina oikeaan tarpeeseen, vaan jälleenmyyntiinkin. Aina niitä luusereita riittää jotka kirppiksiltä ym. varastavat, neptomaaneja tai moraalittomia pikkurikollisia lienevät.
 
Minulta on kerran hävinnyt paita. Hintaa oli vajaa euro, mutta joku ei malttanut maksaa sitäkään. Tosin eihän sitä voi tietää, jos oli kuljetettu väärään pöytään ja sieltä vahingossa lähtenyt tyhjääjän matkaan (meillä kävi kerran noin, ja pääsin vasta kuukauden kuluttua viemään takaisin kirpputorin pitäjälle) tai jotain.

Muulloin on kaikki joko myyty tai löytynyt pöydästä tyhjättäessä.
 
,,.,.,.
mä oon ajatellu niin että jos joku tosiaan tarvii mun myymiä tavaroita niin kipeästi että pitää varastaa niin siinä varastakoot.. itsehän mä kuitenkin niistä eroon haluan ja toi häviävä määrä on niin mitätön yleensä ja rahallinen menetyskin joitakin euroja vain..

Varastamista en ymmärrä, mutta kuten sanoin, jos joku sitä enemmän tarvitsee, niin siinäpä. :)
Mulla on ihan sama periaate, varastelua en ymmärrä tai hyväksy, mutta jos jollain on niin rahapula ja tarve mun vanhoille tavaroille, niin siinähän varastaa sitten: esim. kerran hävisi kirppisöydältä pöytätabletit, joilla hintaa taisi olla ruhtinaalliset 0,10 €. Mun käsittääkseni kirppareilla kävijät on pääosin rehellistä porukkaa, eli maksavat kyllä ostoksensa. Enemmän haittaa on siitä, kun tavaroita kuljetellaan pöydästä toiseen tai ei jakseta palauttaa paikoilleen.
 
"höh"
mistä te tiedätte aina mitä teiltä on varastettu?? itselläni on lista tavaroista ja hinnoista, mutta en minä silti tiedä onko minulta varastettu poistuneista tavaroista useampi halpa vai yksi kallis tai mikä niistä samanhintaisista tavaroista.
 

Yhteistyössä