Meillä on kohta, kun ollaan kahden asunnon loukussa: / Mutta kuulemma esim. Sveitsissä ihan normikäytäntö; ostetaan hulppea talo ja otetaan hulppea laina, jota ei ole aikomuskaan maksaa takaisin. Sit kun esim. lapset on muuttaneet kotoa pois, myydään talo ja muutetaan pienempään. Tuntuu itsestä hyvin oudolta, mutta miksei kun oikein ajattelee... "Vuokralla" pankin asunnossa, mutta vapaammin ehdoin kuin vuokra-asunnossa eli että saa esim. tehdä remontteja. Tietysti pakolliset remontitkin joutuu sitten itse maksamaan.