Onko kenelläkään pettäminen "avannut silmiä" tai parantanut parisuhdetta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "mie vaan"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kuulostaa ettei miehes välitä susta enää jos ei tuntuis missään se että olisit muiden kanssa. Ei sun kannata alkaa sellaiseen mikä särkee sut. Ehkä se ero olisi helpompi nyt kuin sen jälkeen kun annat rikkoa itseäsi vielä enemmän..

kiitos vastauksista! Joo, meillä todella ollut vaikeaa viime ajat parisuhteessa ja yhteistä aikaa on ollut liian vähän, minkä takia ollaan ajauduttu toisistamme aika kauan.
Seksielämä on viime aikoina ollut yllättävänki hyvää ja mies saa kyllä aina kun haluaa, mut silti tuntuu etten riitä. Ja että se todella haikailee muitten naisten perään ja haluais kokeilla jotai toista.
Mut mä en siihen tule suostumaan. Yks iso asia miehelle seksuaalisuudessa on isohkot rinnat ja minulla ei niitä imetysten jälkeen ole. Mies selkeästi niitä kaipaa ja uskon, että hän haluaisikin kokea seksiä naisen kanssa jolla on kunnon rinnat.
Eilen illalla mies siis "pyysi lupaa" saada "pettää", kun meni viihteelle. Sanoin että jos sen tekee, niin tämä avioliitto on sitten tässä ja ero on varma. Ei pettänyt ja ihmeesti oli mielikin muuttunut ja sanoi ettei voi sellasta tehdä.. mut silti tiiän että tää ei jää tähän, vaan kohta ollaan samassa tilanteessa..

voiko olla mitenkään mahdollista että kun miehesi ei muutenkaan ihan kunnolliselta vaikuta jos hän hakeekin vaan rajojaan tai sai vaan jostain päähänpinttymän pettää (lähti vaan ajatukset harhailemaan?) mutta jos vaan teet asian selväksi ja annat hänelle aikaa niin hän tajuaa jo siitä? hakee rajojaan kuin lapsi ja viimein tajuaa olevansa kusipää ja näkee sinutkin uudessa valossa???

tarkoitan siis että avioero on kuitenkin iso päätös niin en lähtisi heti lusikoita jakamaan. itse 8v seurustelleena olen myös miettinyt avoimen suhteen mahdollisuutta väliaikaisesti vaikken vaihtaisi perhettäni mihinkään. en ole kysynyt mutta jos mieheni sanoisi ei niin en minäkän tekisi mitään. en kuitenkaan etsi kuin sitä jännitystä, tätä turvallisuutta ja rakkautta en kuitenkaan pysyvästi vaihtaisi mihinkään saati lapsiamme. minulla asia jäi kuitenkin ajatuksen tasolle. näiden ajatusten kanssakin meillä on kuitenkin aina mennyt hyvin ja olen lähinnä hakenut vain lisämaustetta. en mitään pysyvää enkä ilman lupaa koskaan. ja jos mieheni menisi samaan mukaan ei se hetkauttaisi niinkuin ehkä muilla. vaikka häntä rakastankin.

Yhteistyössä