Onko kenelläkään ollut tällaista?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

minä

Vieras
Mulla on ollut flunssaa viime torstaista lähtien, eli nyt n. viikon ajan.

Toissapäivänä illalla huomasin, että mun oikean silmän yläluomi välillä vähän "jumittaa", eli nousee hieman hitaammin ylös kuin toinen. Siis kyseessä todella pieni aikaväli, mutta kuitenkin sellainen että sen itse havaitsen.
Tai en oikeastaan edes tiedä että jumittaako se, vai tuntuuko siinä vain joku muu outo vähän elohiiren tapainen reaktio.

Tätä ei siis tapahdu joka räpäytyksellä vaan aina silloin tällöin. Silmät eivät vuoda, ovat ehkä olleet hieman normaalia aremmat, mutta ulkoapäin kaikki näyttää ok:lta.

Voiskohan tää liittyä tohon flunssaan jollain tapaa.. Mietin vaan että menisköhän tää ittestään ohi ettei tarvi sitte mennä lääkäriin "turhaa" ku oon muutenki siä hypänny niin paljon. Tuntuu, ettei se ainakaan pahene, muttei myöskään parane.

Onko kellään kokemusta?

just vasta luki jossain lehdessä taudista, jossa tuo oli just ensimmäinen oire. Luultavasti kodinkuvalehdessä. En muista taudin nimeä, enkä muista kuuluko siihen flunssaa, mutta tuo silmäluomien "halvaantuminen" jäi mieleen. Jos tapahtuu jatkossakin, niin kannattaa mennä lääkäriin.

Yhteistyössä