V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mulla oli etusormen rystysen kohdalla kämmenpuolella, eli siis etusormen tuossa alimmassa nivelessä kämmenpuolella. Se leikattiin pois.
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mulla oli etusormen rystysen kohdalla kämmenpuolella, eli siis etusormen tuossa alimmassa nivelessä kämmenpuolella. Se leikattiin pois.
Puudutettiinko vai nukutettiinko? oliko leikkauksen jälkeen kipeä?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mulla oli etusormen rystysen kohdalla kämmenpuolella, eli siis etusormen tuossa alimmassa nivelessä kämmenpuolella. Se leikattiin pois.
Puudutettiinko vai nukutettiinko? oliko leikkauksen jälkeen kipeä?
No nukutettiinSiis mulla oli toinenkin leikkaus, multa leikattiin sappirakko ja samalla sit poistettiin se pattikin. Ei ollut kipeä leikkauksen jälkeen, palkeenkielen olivat nahkaan tehneet ja kahdella ompeleella kiinni. Hyvin parantui eikä ole VIELÄ tullut takaisin.
Alkuperäinen kirjoittaja Finttu:No ei satu enempää kuin neulan työntäminen ihon alle tai verikokeen ottaminen.
Mulla on punktoitu kaks kertaa ganglio käden päältä.
Alkuperäinen kirjoittaja edith75:Jep, paksulla neulalla lekuri tyhjensi ganglion ja samasta reiästä laittoi vielä kortisonia haurastuttamaan ne ganglion seinät. Hävisi eikä oo takaisin tullut. Toimenpide ei tee kovin kipeää, hengissä selviää.
Alkuperäinen kirjoittaja lissu:*utelias nostaa päätään* mikäs kumma se semmoinen on?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:tyhjentäminen kuulostaa kivuliaalta toimenpiteeltä.![]()