Onko kenelläkään näyttäny r-testi positiivista jo DPO 8?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja :D
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
D

:D

Vieras
Ajattelin ihan just ihan piruuttani testata :D 3 tuntia oon nyt pidätelly pissaa... Testi minkä teen ni on todella herkkä (10) jonka voi tehdä jo 4 päivää ennen kuukautisten oletettua alkua..

Varhaisultran LA:n mukaan olen tehnyt selkeän plussan dpo 7 Apteekin raskaustestillä. Raskauslaskurin mukaan samana päivänä alkio on kiinnittynyt kohdun seinämään. Tosin, nt-ultrassa sikiö oli kokonsa
perusteella muutaman päivän isompi tuota LA:a ja rakenneultran mukaan 6 päivää vanhempi.

Nuo aiemmat ultrat ovat kai kuitenkin aikamäärittelyltään varmempia.

TOISAALTA asian tekee erittäin milenekiintoiseksi se, että olin saanut First Signalilla kahdesta eri virtsasta selkeän roskishaamun JO dpo 1-2 tuon LA:n mukaan. Eli tuo nyt ei voi pitää paikkaansa, joko testien haamuihin ei ollut luottamista tai sitten hedelmöitys on tosiaan tapahtunut akaisemmin.
Lapsi ei ole vielä syntynyt, jännäksi käy tuleeko maailmaan lähelläkään laskettua aikaa... Joka on pysynyt tuona varhaisultran arviona..

Hmm... En osaa ajatella oviksen mukaan kun en niistä niin perillä ollut, mutta kyllä mulla näytti positiivisen raskaustestin kp 23. Eli aika likelle varmaan tuota dpo 10:ä.

Ja se oli ihan oikea plussa se, tuolla se huutelee sängyssään :)

Yhteistyössä