Onko kenelläkään muulla vartalon muuttunut näin iän ja lasten myötä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja utelias
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

utelias

Vieras
Kuopuksen syntymään asti housukoko oli 32 ja yläkropan (paidat) 36. rintaliivit kokoa c. housuja löysin vain lähinnä lasten puolelta. tai nuorten. aikuisten kokoa ei löytynyt. kengän koko oli 38.

Tämä siis vielä ensimmäisen lapsen jälkeen jonka synnytys ja raskaus helppo eikä mikään muuttunut.

Toinen raskaus oli selkäkipuineen j a supisteluineen yhtä helvettiä ja luulen että jotain on laskeutunut tai muuttunut alapäässä. Sain peräpukamat ja selkäkipu tulee nyt helposti jos joudun esim. istua paljon.

Nyt iän ja toisen lapsen jälkeen kengänkoko on 39. joskus sekn on pieni mallista riippuen. housukoko on 36. sen sijaan yläkroppa on kokoa 34. ja lantion luut näyttävät leventyneen eli en usko että vaikka laihduttaisin miten paljon niin lantion luut eivät palaudu enää. rinnat kokoa a. paino alkaa nyt olla suunnilleen sama kuin ennen tuota toista raskautta.

Ihan normaalia kropan muutosta. Ei kukaan välty muutoksilta raskauden aikana/jälkeen. Mä ainakin tykkään paljon enemmän tästä synnyttäneet naisen kropasta (2 lapsen jälkeen), kuin kropasta ennen lapsia. :)

Kutakuinkin noin, vaikka koon 32 housut olisivat varmaan mahtuneet 12 vuotiaana :D Minun ideaaliseksi kuvatun synnyttäjän lantion luut menivät juuri ja juuri 38:n housuihin 18 ikävuoden jälkeen, vaikka BMI huiteli silloin 15 tietämissä.

kyllähän se muuttuu niin iän kuin lasten myötä, ja kyllä ne tissit maanvetovoima hoitelee vaikkei imettäisikään, saapa sitten "isona" sanoa et rupsut on mutta tehny työnsä!!! Mulla 4 lapsen jälkeen kroppa kokoluokassaan sama kuin ennen raskauksia, mutta kyllähän ne lasten tuomat "kauneusvirheet" tulee ja pysyy!!

Housut ennen 36-38 ja nyt 40.
Paidat ennen 34-36 ja nyt 38.
Tissit ennen 70-75A ja nyt 75B (vaikka imetin).

Painoa 15kg enemmän kuin mitä silloin, kun aloin toista lasta odottamaan. Myös lantio levisi melkoisesti raskauden myötä, että tuskin laihduttamisesta on hyötyä. Ennen raskauksia olin 5kg normaalipainon alapuolella.

Mulla vaatteet kolmen lapsen jälkeen suunnilleen samaa kokoa. Jotkut housut olen joutunut vaihtamaan 36->38. Lantioselkeästi levinnyt. Rintsikat samaa kokoa kuin ennen lapsia. Vatsanahan kun sais tiukemmaks niin olis ihan ok.

Ei ole muuttunut koko mitenkään 5 lapsen jälkeen.
Yläosat 36-38, kuppikoko 70 D tai E.
alaosa 36
kenkä 36.

Aika tasainen setti.
Raskaudet nostaneet painoa 5 kg yhen vauvan raskaudessa ja kaksoset 7 kg.
Alkupaino ollut jokaisessa 55 kg ja synnäriltä lähtiessä alle lähtöpainon.
Vuosi kestänyt että olen takaisin lähtöpainoon päässyt.
Kaksosten jälkeen olin tosi laiha, ihan liian laiha...

Uusimmat

Yhteistyössä