Onko kenelläkään KONDIITTORIN KÄSIKIRJAA???

mulla!
öö. mä en kyllä maksanut mitään ko. kirjasta. pummasin ne mun luokalle valiolta, siis jos kyseessä nyt on se sama viihreä kantinen kirja.
Eikun, eihän toi ookaan se vihreä.

Kirja kannattaa ostaa, siitä voi tarkistaa monta juttua myöhemmin. Mä onnistuin saamaan edelliseltä oppilaalta sen joka ei enää kuulemma tarvinnut sitä.

on. Ostin sen kondiittoriksi opiskeluaikoina, en muista yhtään mitä maksoi mut ihan hyvä peruskirja. Ei mitenkään loistava, mu7tta se käskettiin ostaa ja oon mä siitä jotain sen koulun jälkeenkin katsellu

Alkuperäinen kirjoittaja teppana:
mulla!
öö. mä en kyllä maksanut mitään ko. kirjasta. pummasin ne mun luokalle valiolta, siis jos kyseessä nyt on se sama viihreä kantinen kirja.
Eikun, eihän toi ookaan se vihreä.

Kirja kannattaa ostaa, siitä voi tarkistaa monta juttua myöhemmin. Mä onnistuin saamaan edelliseltä oppilaalta sen joka ei enää kuulemma tarvinnut sitä.

Mä en opiskele kondiittoriksi vaan suurtalouskokiksi. Käyn nyt yhden kurssin konditorialeivontaa ja nuo jutut kiinnostaa. Kun tässä nyt mietin, että kannattaako mun ostaa se kirja.

2 vuotta opiskelua lisää niin sitten saisin kondiittorin paperit, harmi vain kun koulu 80km päässä.

Jos se on se vaaleenpunainen niin multa löytyy muistaakseni se.
Voin laittaa sulle postareiden hinnalla tuleen, jos löydän sen.
Ja siis mä olen sen ostanu vuonna 1997 et onkohan tullu muutoksia sen jälkeen?

Mut se vihreekin mulla on... en nyt muista että mikä se toinen kirja oli

Alkuperäinen kirjoittaja Riivinrauta:
Jos se on se vaaleenpunainen niin multa löytyy muistaakseni se.
Voin laittaa sulle postareiden hinnalla tuleen, jos löydän sen.
Ja siis mä olen sen ostanu vuonna 1997 et onkohan tullu muutoksia sen jälkeen?

Mut se vihreekin mulla on... en nyt muista että mikä se toinen kirja oli

Mulla ei ole kannesta tietoa, koska opettaja ei muistanut ottaa tuonne kurssille sitä nyt ekalla kertaa mukaan. En tiedä sitten onko muutoksia tullut.

Mutta siis jos useammalta ihmiseltä löytyy, niin mun luokkakaveri saattaisi olla myös kiinnostunut ostamaan tuon kirjan! :wave:

No jos mä koitan huomen aamulla penkoa tota varastoa jos vaiks löytyis.
Voisin katsoa että onko oikeilla nimillä.
Mä vain muistelisin että se vaaleenpunainen olis ollu just se kondiittori kirja.

Yhteistyössä