Onko kenelläkään kokemusta Arthryl-lääkkeestä? Tarkoitettu nivelrikkoon

Scarlett O Harava

Tunnettu jäsen
17.08.2004
61 304
187
63
Mun pitää nyt syödä sitä kuukausi, 6 viikon päästä soitetaan ortopediseltä, että onko lääkkeestä ollut apua. Mulla näkyi tuolla lonkassa pientä kulumaa. Jos tuo lääke auttaa niin sitä jatketaan, jos ei auta niin lisää kuvauksia. Rustosta ortopedi puhui, kun tuota lääkettä määräsi.

Lisäksi mulla on celebra tulehduskipulääkettä jota syön nyt aluksi, sitten se pitää lopettaa, että huomaa onko se toinen lääke vaikuttanut.

Nyt mulla on flunssa ja tiedän, että ibumax auttaisi oloon, mutta en uskalla ottaa sitä kun apteekissa sanottiin ettei buranaa saa ottaa tuon celebran kanssa. En sitten tiedä kuinka on ibumaxin kanssa.

Toivottavasti tuosta arthrylistä olisi apua, ettei tarvitte jotain toimenpiteitä tuon lonkan takia.

Alkuperäinen kirjoittaja kastemato aamuauringon alla:
no mulle ei ollut mitään apua, muuta kuin se että se oli niin pirun pahaa, etten tahtonut saada sitä alas oksentamatta :snotty:

Joo se on aika pahaa ja haiseekin aivan kauhealta :snotty: :x

Burana ja Ibumax on samaa lääkettä, molemmat sisältävät ibuprofeenia! Ei kannata ottaa useampaa eri särkylääkettä yhtä aikaa. Joillakin tuo glucosaminosulfaatti (kauppanimellä Arthryl, on muitakin nimiä ) auttaa hyvin nivelrikon aiheuttamaan kipuun, joillakin ei vaikuta lainkaan. Itse käytin valmistetta polev nivelrikkoon kolme kuukautta vailla mitään apua. Ei tosin ollut haittojakaan.

Mulle lääkäri määräsi tota polven rustovaivaan..?Mulla jäi kyllä osittain se syömättä...niinku moni muukin kuuri!Mutta sen vain sanon,että tuon rusto vaivan kanssa ei ole leikkiminen!Oman käsitykseni mukaan se ei parane!Sitä voi ilmeisesti koittaa helpottaa lääkkeillä ym...Eli syö kiltisti vaan ja kokeile jos se auttaisi.

Alkuperäinen kirjoittaja Arew:
Burana ja Ibumax on samaa lääkettä, molemmat sisältävät ibuprofeenia! Ei kannata ottaa useampaa eri särkylääkettä yhtä aikaa. Joillakin tuo glucosaminosulfaatti (kauppanimellä Arthryl, on muitakin nimiä ) auttaa hyvin nivelrikon aiheuttamaan kipuun, joillakin ei vaikuta lainkaan. Itse käytin valmistetta polev nivelrikkoon kolme kuukautta vailla mitään apua. Ei tosin ollut haittojakaan.

Elikkä en ota sitä ibumaxia. Toivottavasti mulla olis jotakin apua tuota lääkkeestä, koska olen reilun vuoden takunnut nyt tuon lonkan kanssa. :kieh: :headwall:

minulla heitti niskanikamat rahisemasta.. arhryl ja Gluosamin taitavat lla samaa vaikuttavaa ainetta. jauhesekoitetaan huoneenlämpöiseen veteen, esim aamupuuron ohessa.

Yhteistyössä