onko kenelläkään jäänyt

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hiemankos paniikissa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hiemankos paniikissa

Vieras
tampooni "sisälle" ?? edellispv vessassa käytyäni huomasin tampoonin kadonneen ja muistelin että en varmastikaan ole ottanut sitä pois. no tunnustelin naruja, ei missään.. peilailin peilillä, ei missään. loppujen lopuksi työnsin sormet sisälle ja siellähän se tampooni oli, todella syvällä, hieman poikittain. meni siinä panikoidessa hetken aikaan ennenkuin tämän kapistuksen ulos sain. nyt pelkään ja mietin tapahtuuko tälläistä muillekin vai oliko oma moka, ja olin laittanut tampoonin liian syvälle..

Mulle kävi niin, että muistelin yks aamu että en tainnutkaan illalla muistaa ottaa pois, mut kun en narua löytänyt niin ajattelin että ehkä sit otinkin. Aamiaisen jälkeen menin kakalle, ja siinä ponnistaessa oikein säikähdin kun se pullahti ulos! Ihan kun olis alkanut synnyttää :x

[QUOTE="yksi";25405760]Mää olin kanssa kerran laittanu liian kauas ja oli menny jotenki iha mutkalle koko homma. Kyllä oli ikävä ottaa pois.[/QUOTE]

ilmeisesti mulla sitten oli samanlaisti, liian syvälle, narut kyllä jäi ulkopuolelle, mutta oli sitten luiskahtanut taaksepäin. kyllä mietin jo lekuriinkin soittelemista, mutta onneks sain pois.

Yhteistyössä