onko kenelläkään ikean keittiötä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Miten se osto tapahtuu? Kotona mitataan tilat, ja sitten kaupassa yksitellen valikoidaan niitä kaappeja vermeineen ja sitten haetaan sieltä varastolta? vai onko ne jotain valmiita keittiöitä joiden on vaan passattava kotiin? :D

kertokaas te joilla kyseinen keittiö on, miten se osto tapahtui? :D ja paljonko keititö tuli maksamaa kaikkinensa?

enkä nyt kaipaa mitään haukkumiskommenttia niiltä joilla kyseistä keittiötä ei ole =)

Netissä on sellainen suunnitteluohjelma, tai sit Ikeassa osastolla voit suunnitella myyjän kanssa. Kamat poimitaan itse varastosta (osa saattaa olla palvelupuolella tai tilaustavaraa joka tulee sit myöhemmin).

Meillä on mökillä Ikean keittiö.

Itse kotona ensi pläräsimme keittiöesitteen ja valikoimme mitä halusimme. Sitten myymälään ja myyjä keittiöosastolla naputteli koneelle koko listan, niin saimme hyllypaikat. Samalla kyseli hyviä tarkennuksia, niin oikeasti saatiin kaikki matkaam mitä haluttiin. Tämän jälkeen varastoon kasaamaan kaikki kärryyn.

Meillä on sen verran pieni keittiö mökillä, että maksoi muistaakseni vajaan tonnin kokonaisuudessaan.

Sen kuitenkin totesimme, että jos koskaan uudestaan ostamme Ikean keittiön, ja siis kokoneisen isomman, maksamme ilolla sen 100? tai jotain, että kasaavat meille kaikki osat varastosta, sillä tuli aikamoinen riita kun sitten kahteen pekkaan niitä kaikkia osia ja nippeleitä metsästimme varastosta, vaikka lista oli valmiina :)

Me oltiin sen verran omatoimisia tosiaan, että mittailimme ja katselimme kaikki valmiiksi, mutta jos menee myymälään pohjakuvan kanssa niin auttavat kyllä suunnittelemaan ja katsonaan oikein sielläkin.

voit suunnitella sen valmiiksi kotona ja tallettaa sinne ohjelmaan. sen sitten avaat siellä myyjän kanssa ja voitte vielä muutella. myyjä tekee listan josta näkyy tuotteiden paikka itsepalveluvarastossa. eri listalla on ne tuotteet jotka saa palveluvarastolta. ihan kätevää. meidän keittiö maksoi vajaan 3000?

tuleeko noihin kaikki listat ym mukaan?
katselin ikean sivulta niitä valmiita keittiöitä, niin niihin kuului hanat,listat,kaapistot,tasot ym. Mutta jos sitten itse kasaa, niin pitääkö muistaa mainita listat ym härpäkkeet erikseen? :D

ja kiitos jo vastanneille :flower:

Yhteistyössä