Onko kenelläkään Bengalinkissaa?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Hirmuinen kissakuume, ja tahtoisin tuolle meidän karvatossukalle (kissa siis :D ) kaverin. Bengali ois niin ihana, ja olen haaveillen selannut kasvattajien sivuja. Yksi mutta vain; jostain luin että bengalit ovat todella äänekkäitä. Pitääkö tämä paikkansa? Huutaako ne aina ja jokapaikassa ja koko ajan?

En ehkä kestäisi jatkuvaa maukumista :/
 
Meillä on nyt ragdoll, ja eipä sekään hiljaisimmasta päästä ole. Osaatko sanoa onko samalla tasolla naukumisensa kanssa vaiko vieläkin äänekkäämpiaä (siis bengalit)?
 
[QUOTE="aapee";27018686]Meillä on nyt ragdoll, ja eipä sekään hiljaisimmasta päästä ole. Osaatko sanoa onko samalla tasolla naukumisensa kanssa vaiko vieläkin äänekkäämpiaä (siis bengalit)?[/QUOTE]

Ovat äänekkäämpiä. Ylipäätänsä kolmos ja neloskategorian kissat ovat yleensä aktiivisempia ja äänekkäämpiä kuin kakkoset.
 
Meillä on 2 bengalia. Ikävä kyllä ovat TODELLA aktiivisia ja äänekkäitä. Koskaan ei voi olla edes ovia kiinni, seuraavat kaikkialle. Turha edes haaveilla nukkuvansa hyviä unia, kun kissat mekastaa. Tällä hetkellä 2 kissaa on äitini luona, koska itsellä on taaperon kanssa pahoja uniongelmia ja en todellakaan enää kestänyt kissoja.
 
Meillä on ollut kaksi bengalia samasta pentueesta joista toinen oli selvästi äänekkäämpi, vilkkaampi ja seurallisempi. Hiljaisempi kissoista on todella hiljainen. Ei siis ole pelkästä rodusta kiinni.
Suosittelen toki bengaleita, ihania kissoja!
 
Meillä on 2 bengalia. Ikävä kyllä ovat TODELLA aktiivisia ja äänekkäitä. Koskaan ei voi olla edes ovia kiinni, seuraavat kaikkialle. Turha edes haaveilla nukkuvansa hyviä unia, kun kissat mekastaa. Tällä hetkellä 2 kissaa on äitini luona, koska itsellä on taaperon kanssa pahoja uniongelmia ja en todellakaan enää kestänyt kissoja.

Bengaleita voi kouluttaa myös äärimmäisen helposti. Ja sillä kouluttamisella voi vähentää esim. tuota yölläriekkumista.
 

Similar threads

Y
Viestiä
4
Luettu
3K
Aihe vapaa
vierailija
V

Yhteistyössä