V
"vieras"
Vieras
Hirmuinen kissakuume, ja tahtoisin tuolle meidän karvatossukalle (kissa siis
) kaverin. Bengali ois niin ihana, ja olen haaveillen selannut kasvattajien sivuja. Yksi mutta vain; jostain luin että bengalit ovat todella äänekkäitä. Pitääkö tämä paikkansa? Huutaako ne aina ja jokapaikassa ja koko ajan?
En ehkä kestäisi jatkuvaa maukumista :/
En ehkä kestäisi jatkuvaa maukumista :/