onko kenelläkään myoomia kohdussa ja odottaa vauvaa

heippa!

onko täällä ketään muuta jolla on myoomia kohdussa ja odottaa vauvaa,jos niin miten raskaus on sujunut,olisi mukava vaihtaa ajatuksia toisten kanssa joilla on myoomia kohdussa ja vauva tulossa.
 
heippa vieras!

mulla itselläni on kohdun limakalvolla olevia myoomia ja niitä ei voida poistaa,muuten pitäisi poistaa koko kohtu samalla,mutta synnytyksen esteenä ne eivät mulla ole,mutta vaikuttavat vauvan kehitykseen kohdussa ja keskenmenon vaara on myöskin,siksi mua on seurattu todella tarkasti ja mulla on ultrassa käyntejä enemmän kuin muilla raskauden aikana on.
onko täällä ketään muita joilla on myooma ja on raskaana tällä hetkellä?haluaisin vaihtaa ajatuksia asiasta enemmänkin muiden kanssa joilla on myöskin myooma kohdussa.

vieras,voitko laittaa meiliosoitteesi mulle,niin vaihdetaan ajatuksia enemmän?koska olet menossa tarkempiin tutkimuksiin myooman takia?
 
En tosin ole tällä hetkellä raskaana mutta olin tässä joku aika sitten ja tuloksena oli poika, nyt 1v9kk. Mutta asiaan..
Minulla oli myös myoomia raskauden aikana ja on vieläkin. Niitä seurasivat samalla kun kävin raskausdiabeteksen takia ultrassa joka kuukausi. No siinä näkyi yksi isompi myooma mutta ei kuulema haittaa. Tuli synnytyksen aika ja kun oli jo 4 päivää yli lasketun ajan niin alkoivat käynnistää lääkkeillä. Sitten kun seurattiin vauvan sydänääniä supistusten aikana niin ne yhtäkkiä vaan hävis ja sitten mentiinkin jo vauhdilla leikkaussalia kohden, jouduin hätäsektioon.
Mutta kaikki meni hyvin ja poika oli itkenyt heti kun nostivat mahasta pois. Itse en tiennyt mitään kun minut oli nukutettu.
En kirjoita tätä peloitellakseni. Vain kertomuksen miten minulle kävi.
Hyvää odotusaikaa sinulle! :hug:
 

Yhteistyössä