Onko kenelläkään mennyt lapsen kummin kanssa sukset ristiin?

Täällä. :wave:
Kyse avokin siskosta, tuli ihan tyhjänpäiväisestä kinaa joka paisui sitten siihen pisteeseen että välit meni poikki. :( Minä ja avokki pyydettiin anteeksi, hältä ei sitä herunut. Avokki myös kummina hänen lapselleen joten pidettiin tärkeänä että lapset saavat pidettyä yhteyden kummeihinsa puolin ja toisin. Vieläkin minulla paha maku tapahtuneesta suussa vaikka tästä jo n. puolitoista vuotta aikaa. Itsekkin härkäpää olen mutta tässä tapauksessa jonkun oli annettava periksi ja tiedettiin ettei avokin sisko ainakaan sitä tekisi silläkin uhalla ettei näkisi juurikaan kummilastaan. Tilanne oli aivan mahdoton ja harmitti lasten puolesta. Edelleen toivottaisin tämän ihmisen hornan tuuttiin ellei olisi vähän pakko toimeen tulla. :kieh:
 
No en nyt tie et sukset ristiin, muttta...

Kun erosin ex-poikaystävästäni niin samalla loppui yhteydenpito. Eli exän siskon lapsen kummi olen...Muiden siskojen kanssa olen tekemisissä, mutta tämä kummin äiti ei anna mun viedä tyttöä mihinkään ja kutsuu kylään vaan synttäreillä ja jouluna.. En ees tienny et se oli ottanu avioeron ja muuttanu lasten kanssa muualle..Tää mun kummityttö ei ees tie et olen sen kummitäti. No mutta vielä sille jäi kolme kummia.
Harmittaa vaan, mutta kaipa se kummius tähän jäi.
 
Meillä kans meni sukset ristiin mun tädin kanssa jonka lapsen kummitäti olen. Ihan tyhjänpäiväsestä tuli riitaa joka paisu. Ei anna olla missään tekemisissä kummitytön kanssa. Harmi kun kummityttönihän tässä aikuisten riidassa ainoastaan kärsii.

Ja huom. riita tuli siitä kun en kutsunut kummityttöä oman lapseni ristiäisiin vaan niihin kutsuttiin vain sisarukset, isovanhemmat ja kummit.
 

Yhteistyössä