Onko kenelläkään Gesslein F6-Fin yhdistelmät?

Kertokaahan onko hyvät vaunut/rattaat, oletteko olleet tyytyväisiä? Ja mistä olette ostaneet ne?

Itse olen ihastunut noihin yhdistelmiin, ainakin kuvien perusteella näyttävät hyviltä ja luultavasti Gesslein on ihan laadukas merkki. Lapsia ei ole vielä eikä ole tulossakaan ihan pian, mutta mielenkiinnosta kyselen.
 
Tilasin viime kesänä Gesslein F6 yhdistelmät Saksasta babyonlineshopista, ja olen ollut kyseisiin vaunuihin hyvin tyytyväinen. Ainoa miinus mielestäni on se, ettei niitä saa kuin ilmakennorenkailla, jotka ikävä kyllä täristävät merkittävän paljon enemmän kuin ilmakumirenkaat.. pienellä tuunauksella ja vaivannäöllä (purkamalla renkaat osiin ja vaihtamalla uusista ja vanhoista renkaista osia) sain kuitenkin futureitten ilmakumit juuri alle, ja meno on nyt ihanan tasaista. Noihin lähes samoihin futureihin voi sitten valita joko ilmakumit tai ilmakennorenkaat.. F6-malliin ei.. näin ainakin minua opastettiin kun ilmakumirenkaita yritin omiini kuumeisesti hankkia.
Kokonaisuutena olen ollut Gessleineihin todella tyytyväinen. Itse hommasin tuolloin myös niihin sopivan Maxi-cosin turvakaukalon adaptereineen, ja tämä yhdistelmä tuli todella tarpeeseen painavan poikani kanssa.
Mahtavat vaunut, ainakin näin aktiivisesti liikkuvalle perheelle! Plussaa myös se, että kasattuna mahtuvat pieneen tilaan, runko- ja vaunukoppa kumpainenkin mm. pätkä Golfin takakonttiin. Suosittelen! :D
 

Yhteistyössä