Lapsellisiä ystäviä kaivattais, olen parikuukautisen pojan äiti, joka kaipailee uusia tuttavuuksia.
Nasu016 12.01.2008 #1 Lapsellisiä ystäviä kaivattais, olen parikuukautisen pojan äiti, joka kaipailee uusia tuttavuuksia.
mamma8-6 22.07.2008 #2 itsekin olen halunnut tutustua uusiin tuttaviin. Mulla on 6kk ikäinen tyttö =)
Nellan mami 26.07.2008 #4 Hei=) Täälä kans yks mamma, mutta keminmaasta. Lähellähän tuo kemi on kuitenkin. Meillä kaksi tyttöä, esikoinen täyttää syyskussa 2 ja nuorempi on kohta 4kk =) Sähköpostia voi laittaa syysmamma86@luukku.com tai vaikka ihan yv:tä
Hei=) Täälä kans yks mamma, mutta keminmaasta. Lähellähän tuo kemi on kuitenkin. Meillä kaksi tyttöä, esikoinen täyttää syyskussa 2 ja nuorempi on kohta 4kk =) Sähköpostia voi laittaa syysmamma86@luukku.com tai vaikka ihan yv:tä
jozzie 28.07.2008 #5 täällä on yksi äiti kemistä ja itekki oon tässä kaipaillut uusia tuttavuuksia. Meillä on 9kk ikäinen poika ja tyttö lähtee nyt syksyllä kouluun. B)
täällä on yksi äiti kemistä ja itekki oon tässä kaipaillut uusia tuttavuuksia. Meillä on 9kk ikäinen poika ja tyttö lähtee nyt syksyllä kouluun. B)