Onko kellekkään teistä?

• Viestiketjun aloittaja tietoa kaipaava
  • Ensimmäinen viesti
tietoa kaipaava
Käynyt niin että sikiö on kuollut kohtuun (ihan alkuraskaudessa) ja se kaavitaan pois, ei siis tapahdu keskenmenoa siten että tulee verenvuotoa ja sikiö pois?

Miten teillä oireili?

\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.09.2006 klo 12:20 tietoa kaipaava kirjoitti:
Käynyt niin että sikiö on kuollut kohtuun (ihan alkuraskaudessa) ja se kaavitaan pois, ei siis tapahdu keskenmenoa siten että tulee verenvuotoa ja sikiö pois?

Miten teillä oireili?
Ei oireillut mitenkään, luulin sikiön olevan elossa.

Minulla rv 11 löytyi ultrassa sikiö jonka kasvu oli loppunut viikolle 8 ja sydän ei lyönyt. Lääkkeellisesti tyhjennettiin, ei kaavittu. Oireina oli raskausoireiden häviäminen "liian aikaisin" ja kaksi päivää ennen em. ultraa pikkuhiljaa alkanut verenvuoto.

rv12 huomattiin sikiö kuollut kohtuun rv8-9 ei ollut vuotoa eikä muitakaan oireita.lääkkeelliseen jouduin.
rv 7 huomattiin sama juttu(tämä siis toinen raskaus)ei vuotoa ja tänään oli lääkkeellinen tyhjennys

tietoa kaipaava
Voi, nuo on ikäviä :'( kun lapsi on toivottu.
Mutta tiedättekö onko noilla sitten tapana toistua (kuten bettyllä) eli yhdelle naiselle tulee useita keskenmenoja juuri tuolla tapaa (ei tule itsestään ulos)?

masentunu
mulla on kuollut kohtuun... mulla oli tod kipeä alamaha , mut en tiä johtuku se siitä... se oli ,ku menkka kivut , mut todella kipee... mulla piti ola jo 13viik mut eise sit vissiin ollu , ku 7viik... sen kasvu oli vissiin kasvu hidastunu ja sitten loppunut kokonaan ..,.,

Yhteistyössä