Onko kellekään muulle tapahtunut tällaista?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jonskunäiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Jonskunäiti

Jäsen
06.07.2007
86
0
6

Mies oli eilen baarissa ja näki siellä kaverinsa, joka oli siellä tyttöystävänsä kanssa. Kesken illan tämä tytsy oli lähettänyt mun miehelle tekstarin että "olis p****a tarjolla, nähdäänkö hänen luonaan"!!!! Mies oli ollu tosi tyrmistyny, eikä ollu saanu sanottua mitään, oli vaan vähin äänin häipyny hetken päästä ko. baarista.

Kuinka joku voi olla noin törkee? Ikää tällä "neidillä" on 22v., ja on kyllä aikasemminkin yrittänyt vokotella sekä mun miestä että muita miesystävänsä kavereita mutta toi eilinen viesti oli kyllä kaiken huippu. Niin ja tää kyseinen tyttö oli vielä meidän häissäkin jokunen vuosi sitten ja aina ollut niin kaveria, kun ollaan nähty.

Ajattelin kyllä, että jos ja kun seuraavan kerran näen tuota tyttöä, niin kerron kyllä oman mielipiteeni hänen käytöksestään.

Itse en ole moiseen käytökseen aiemmin törmännyt. Onko muilla kokemusta?

Olen törmännyt kyseiseen käytökseen ja noteerannut olankohautuksella.
Niin kauan kuin miehesi ymmärtää ja pitää neitiä outona niin kaikkihan on ok, ainakin teidän suhteen? :)
Kaikkihan me ollaan erilaisia ja tällä neidillä taitaa olla hippasen itsetunto-ongelmia... ;)
Kuinka sillä oli muuten miehesi nro, vai ovatko hekin ystäviä?

Yks akka joka on aina niin kaveria kun nään sitä, koittaa mun miestä joka kerta kun näkevät baarissa. Ja samaten joku vosu, jota en tunne millään lailla. Ja tää mun "kaveri" selitti kerran meidän naapurille kuinka mun miestä vituttaa ku hän meni naimisiin kun nyt ei enää saa sitä :laugh: Ja se urpo selitti sitä samaa mullekin! Mut enpä jaksa noista välittää, yrittänyttähän ei laiteta, saa tyttelit yrittää niin paljon kun jaksavat. Ja jos mun mies jompaankumpaan joskus lankee, niin tervemenoa vaan.

Soita sille neidille suoraan. Mies ilmeisesti kerto siitä ite? Ja soittasin muuten miehen kaverille myös, mitä menoa on. Ei oo kiva ketään syytellä suotta, miten kävis, jos se miehen kaveri sais tietää tuosta viestistä muualla. Ei varmasti usko, et miehes ei oo hänen eukkoon koskenu, kun suuttuu. Tai sit on hyvin vapaat meiningit niiden suhteessa.

Sano multa kans terveisiä, että metästää sinkkuja, eikä sekaannu varattuihin.

Mä huomasin vispilän kauppaa olevan meneillään kerran ja sanoin kauniisti rivien välistä baarin vessassa naikkoselle, ettei hyvä heilu, jos ees yrittää tulla tähän hommaan väliin. Ei oo kuulunu sen jälkeen.

Ainiin, olihan mun miehellä ennenku me tutustuttiin yks hoito, joka osottautui sitten ihan pipipääks... Jahtas mun miestä pitkään sen jälkeen kun me tutustuttiin, baarissa aina kun mä en ollu mukana meni jotain lirkuttelemaan. Kaikista paras oli, kun menin yhden kaverin kanssa parille, tai mä join limua kun olin autolla, ja tää vosu oli siellä kans. Näin yhden miespuolisen vanhan kaverin jota en ollu nähny sataan vuoteen, halattiin ja juteltiin, ja lähdettiin pois yhtä matkaa, se johonki toiseen baariin ja mä kotiin. Mun mies lähti sit heittämään sitä mun kaveria kotiinsa, ja kun se palas, niin tää hullu vosu seisoo meijän rapun edessä ja yrittää kurkkia sitä nimitaulua rapussa :o Voi perkele kun ei ollu ovet auki, olis ollu maailman mielenkiintoisin tilanne kun se ois pimpottanu meijän ovikelloa et pääsee kertomaan mun miehelle että siellä se vaimos on huoraamassa, ja se olisinki ollu minä kun avaan oven :laugh:

Joo, siis, miehellä on sen numero, koska miehen kaverilla on suht usein puhelin hukassa ja ainoa tapa saada kaveri kiinni on soittaa sille tytölle. Ja kyllä miehen kaverikin periaatteessa tietää tuosta tyttöystävänsä käytöksestä muttei se tunnu uskovan.

Enkä mä sillä, että yhtään epäilisin miestäni. Itse se kerto ja näytti tuon viestin, eikä sillä oo koskaan ollu tapana "syödä kavereittensa kuormasta" edes sinkkuaikana saati nyt, kun on naimisissa. Lisäks tuo tyttö ei oo mikään "joka miehen unelma", vaikka tuntuu kuvittelevan olevansa.

Niin, itseäni vaan raivostuttaa suunattomasti tuollainen käytös, ehkä osaksi on hormooneillakin osansa, meille on syntymässä päivänä minä hyvänsä 4. lapsi, enkä yhtään jaksaisi mitään ylimääräistä nyt.

Mies on muuten aikaisemmin suoraan sanonutkin tuolle tytölle, ettei yhtään nappaa muttei usko. Täytynee vääntää rautalangasta... :headwall:

Yhteistyössä