onko kellään ....

  • Viestiketjun aloittaja nolo
  • Ensimmäinen viesti
nolo
tullut synnytyksen jälkeen kamalia ilmavaivoja? Mulla oli esikon synnytyksen jälkeen aivan hirveet ilmavaivat enkä edes pystynyt pidättämään niitä! OLi tosi noloa kun oli vielä huonetoveri! :ashamed:
 
Sama vika oli mulla ja onneks kämppiksellä. Mutta naurettiin että sama touhu jatkuu kun raskaana ollessa. En tiedä mistä johtuu että ilmaa on niin älyttömästi. Me molemmat vielä kuorsattiinkin kilpaa, sen minkä sairaalassa nyt nukkua sai. :LOL:
 
nolo
Kiva kuulla et on muitakin! :LOL:
Olen kovasti hävennyt tuota ja nyt odotan toista enkä kehtaa mennä enää sairaalaan jos taas tapahtuu samoin tai jotain vielä nolompaa! :ashamed:
 
Ilmavaiva
Ilmaa tosiaan on riittänyt! Piereskellään tytön (2kk) kanssa kilpaa, kun hänkin kärsinyt kovaäänisistä ilmavaivoista... Pahin tilanne sattui kun tosikko-anoppini oli auttamassa kotitöissä ja ripusteli sisäällä pyykkejä telineeseen rappusten vieressä, minä nousemaan rappusia ja kamala sprööööööt! :x Ubs... Mieheni totesi vaan illalla että kyllä hävetti ja neuvoi että koitahan käyttäytyä, taas minä selittämään että synnytyksen syytä! Niimpäää :D
 

Yhteistyössä