Onko kellään veikattu poika ollutkin tyttö?

Me odotamme pikku kakkosta ja ultrassa näytti olevan poika (mekin nähtiin "selvä" pippeli). Oletteko ikinä kuulleet, että "varma" poika osoittautuisikin tytöksi? Toisin päin aika tavallistakin, mutta entäs näin päin? Ei sillä mitään merkitystä ole, mutta uskallanko hankkiutua eroon tuolla kaapissa lojuvista mekoista ym. vaaleanpunaisesta...
 
peppi28
mun serkku odottaessaan 3 lasta, 2 tytön jälkeen kysyi lääkäriltä ultrassa, että kumpi siellä asuu.. Sanoi varmaksi pojaksi! Synnytti kuitenkin tytön :) Oli häpyhuulet sen verran turvoksissa että näytti ultrassa pojalta.
 
Tutuilla syntyi tyttö vaikka oli poikaa odotettu ultratietojen perusteella. Ei kannata 100% luottaa arvioihin. Oon kuullut ettei kaikki lääkärit edes mielellään sano kumpi ultrassa näkyy kun voipi olla jopa 40% virhe mahdollisuus. Joskus on käynyt niin että vanhemmat ovat odottaneet poikaa ja saaneetkin tytön. Siinä voi mennä tunteet sekaisin ja vauva ei tunnu välttämättä heti omalta kun ei vastaa mielikuvia, varsinkaan jos kotona on huone täynnä vaaleansinistä. Tälläisestakin on kuultu ja se on yks syy miks lääkärit nihkeinä sukupuolen paljastamisessa. Itse en ainakaan luottaisi arvioon. Mutta oman kokemuksen mukaan kyllä se äiti tietää kumpaa odottaa, ellei sit lääkärin sanat vaistoa sotke. Mulla ainakin kaikki lähipiirissä lähiaikoina synnyttäneet ovat tienneet kumpaa odottavat ilman ultrakuvaakin..
 
Onko kenelläkään siitä tietoa, että jos 4D ultran perusteella on sanottu olevan poika tulossa, että olisikin tullut tyttö? Lääkäri kyllä sanoi, että varma poika...että kait siihen ainakin uskaltaa luottaa?? =)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.03.2007 klo 21:19 vieras kirjoitti:
Onko kenelläkään siitä tietoa, että jos 4D ultran perusteella on sanottu olevan poika tulossa, että olisikin tullut tyttö? Lääkäri kyllä sanoi, että varma poika...että kait siihen ainakin uskaltaa luottaa?? =)

Kyllä mä luottaisin 4d-ultraan =) Sanoi 100% varmuudella tyttö ja tyttöhän tuli :heart: ja muut ystävät ovat myös samaa mieltä että 3d-4d ultraan voi luottaa.
 
eli kaksi poikaa jo on ja molemmista on ultrissa nähty (rv 24 ja 30) selvästi et ovat poikia. Ja niin myös tästä kolmannesta nähtiin (rv 24) selvästi et poika on tulossa, saatiin oikein ultrakuva pippelistä =) Voi kumpa olisikin tyttö, olisi niin ihana yllätys poikien jälkeen ;) Millä viikoilla teille on luvattu poikaa joka onkin syntyessään ollut tyttö? Meidän ultrat on aina tehny gynen erik. lääkäri. Luotatteko kätilön arvioon?
 

Yhteistyössä