J
Jälkiehkäisy apua!
Vieras
Tilanne siis sellainen että tuli juhannuksena pe-la sählättyä ilman kondomia, kiitos alkoholi ja aivot narikkaan. Hain heti ma jälkiehkäisypillerit, otin ne tehokkaammat EllaOne merkkiset mitkä voi ottaa vielä 5pvä yhdynnästä. Eli oli mennyt se 3vrk silloin. Mulla edelliset menkat alkoi 3-4.6 ja kiertoni on n29-30pvä. Eli luultavasti. mulla on just sattunut ovulaatio sille pe luulen. Kysyin apteekista eivätkä oikeen tienneet tän lääkkeen vaikutuksesta. Luin netistä että se ainoastaan ehkäisee ovulaation/ siirtää sitä:0 Eihän tuosta lääkkeestä ole silloin mitään apua enää, jossain luki myös että SAATTAA ehkäistä kiinnittymisen. Voisiko joku viisaampi valaista kun mistään ei löydy selkeää vastausta. Itselläni jo isot lapset 13v ja 11v eli ei ole tarvinnut miettiä näitä asioita vuosiin eikä kyllä suunnitelmissa lisääkään lapsia. Otin ma illalla lääkkeen eli viikko jo mennyt. Nyt pari kolme päivää ollut ihan hirveää aaltoilevaa pahoinvointia,kahvia en saanut aamulla alas, jotkut ruoat tökkii jne. Tissit on tosi arat, tai sanoisin että pikemmin kihelmöi oudosti koko ajan ja ne on turvoksissa kuten alavatsakin. Alavatsassa on ollut n5pvä hirveitä repäsykipuja,ei siis sellasta jomotusta ku menkoissa vaan sellaisia viiltoja. Alanko nyt skitsoilla turhasta vai olisko raskaus kuinka mahdollinen noista pillereistä huolimatta? Täysi fiasko ainakin
Koskahan uskaltaisi tehdä testin mihin voi luottaa? Vai johtuuko tuosta pilleristä? Mulle ei tullut lääkkeen oton jälkeen mitään oireita eli tuskin ne nyt viikon päästä voi alkaa..