onko kellään palkka 1000??

  • Viestiketjun aloittaja KÖYHÄ
  • Ensimmäinen viesti
Mulla on käteen jäävä osuus 1400e ja hyvin sillä eletään ja sitten kaikki mitä saan ylimäärästä menee säästöön.

Sillon kun tein siivoojan töitä niin käteen jäi 1000-1180e ja siltikin hyvin elettiin ja ei tarvinnut kituutella.
 
Tara
Mulla on palkka 1054?+ylläpitokorvaukset kolmesta lapsesta. Olen siis kunnallinen perhepäivähoitaja,3 hoitolasta ja yksi oma alle kouluikäinen. Ihan tyytyväinen olen! Saan kuitenkin tehdä työtä kotonani ja suunnitella itse oman päiväni. Niin ja säästän lapsen hoitomaksun.
 
qi
Elokuusta alkaen palkkani on 875 ?/kk bruttona, ei toiveita palkankorotuksesta kahteen vuoteen. Työaika noin 8,5 h/pvä 5 päivää viikossa. Tykkään työstäni todella ja minulla on vakityö, johon olen kouluttautunut, joten ei tee mieli vaihtaa työpaikkaa. Ja minäkin siis olen kunnallinen pph, meitä on tässä pinossa ollut jo monta.

Oman perheeni ruokin ilmeisesti kaurapuurolla ja työnilolla, vai?
 
äityli
mulla kuukausi palkka 990?/kk.perhepäivähoitaja,työpäivät n.8-10 tunnin mittaisia,hoidossa 2 kokopäiväistä ja 1 puolipäiväinen.tuosta palkasta ostan siis ruoat lapsille,askartelutarvikkeet,vessapaperit yms.eli käteen jäävä osuus on käytännössä vieläkin penempi.:(ruoan hinta nousee pilviin varsinkin tällaisilla pienemmillä paikkakunnilla ja kulukorvauksia tasataan ainoastaanvuoden välein.ei lohduta jos ruoka kallistuu pilviin jo nyt.työstäni kuitenkin pidän ja lapset tärkeitä.palkka vain saisi olla parempi...
 
Mä tein 8h päiviä, joka arkipäivä 13-21 ja brutto 1200. Alle tonni käteen siis kuussa. Pomo rahanahne, ei suostunut edes keskustelemaan työajoista, en saanut tehdä sitä mihin mut on koulutettu vaan lähinnä siivoojana pidettiin. Tytön kanssa kaksin eläessä tuo työaika oli mahdoton ja pomo vaan sanoi että "sun pitää vaan jaksaa, niin mäkin oon jaksanu 10 vuotta sitten kun oma poika oli pieni". Haloo, eihän se mun yritys ole |O
Tuo palkka vielä vedettiin alas ensin sovitusta siinä vaiheessa kun allekirjoitin työsopimusta, eikä mulla silloin ollut edes pokkaa sanoa, häkellyin niin. Ja kun otin lopputilin, mut haukuttiin siitä etten kykene sitoutumaan, henkilökohtaisista asioista ym.

Että tämmösiäkin löytyy. Tekisi mieli varoittaa kaikkia tuonne samaan paikkaan hakijoita.
 
Mä hain kotiavustajan työtä missä tuntimäärä olisi ollut 7h/päivä ja viitenä päivänä viikossa, palkka 1000?-verot.

Olisin ollut erittäin tyytyväinen tuohonkin palkkaan, koska kyllä se toimeentulotuen voittaisi.
 

Yhteistyössä