Onko kellään OIKEASTI synnytys käynnistynyt seksin jälkeen, vai onko vaan urbaania legendaa tuo kuuluisin ässä?

• Viestiketjun aloittaja antakaa edes vähän toivoa
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja antakaa edes vähän toivoa:
mä alan turhautumaan, rv 41+2 ja nyt kokeiltiin paneskelua ekan kerran kolmeen kuukauteen. Epätoivoista siis. :D
ekan kerran kolmeen kuukauteen? mikäs ihme sinussa on vialla ?

Todellakin epätoivoista ja turhauttavaa. Mutta ei ehkä sinulle niinkään.

M
Alkuperäinen kirjoittaja EJK:
Sperman sanotaan sisältävän ainetta, joka voi osaltaan edistää synnytystä. Samoin liike saa supistelemaan. Myös nännien hieronnan sanotaan edesauttavan supisteluja.
Tottahan tuo on mutta sita spermaa saisi tosiaan olla litrakaupalla etta se vaikuttaisi.
Nannien hieronta on kuulemma tehokkaampaa mutta sitakin sitten vahintaan tunti kerrallaan ja useasti paivassa :/

juuh
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja mökin muija:
Siihen meni joku tunti. heräsin aamuyöstä siihen, että mielessä soi teletapit ja kipeisiin supisteluihin jotka tuli kuitenkin epäsäännöllisesti. rv oli silloin 39+5 ja kaveri syntyi rv 40+0.
Minen oikein usko näihin, että asioilla on yhteyttä. Täysillä raskausviikoilla harrastetaan seksiä ja kappas, kaksi vuorokautta myöhemmin syntyy lapsi!

(ja tämä ei ollut kommentiksi ainoastaan tähän lainaamaani tekstiin, vaan kaikkiin näihin. :) )
Mä uskon myös näin, niiiiin moni tuskailee kokeilleensa jokaista ässää joka pvä eikä mitään tapahdu ja sitten taas toinen hups synnyttää rv 41+1 seuraavana pvnä seksistä. Hmm... Mikähän ois tod näk että MUUTENKIN olisi jo synnyttänyt....? Aika iso.

Niin, ja meillä EI seksi auttanut. :)

Alkuperäinen kirjoittaja juuh:
Siihen meni joku tunti. heräsin aamuyöstä siihen, että mielessä soi teletapit ja kipeisiin supisteluihin jotka tuli kuitenkin epäsäännöllisesti. rv oli silloin 39+5 ja kaveri syntyi rv 40+0.
Minen oikein usko näihin, että asioilla on yhteyttä. Täysillä raskausviikoilla harrastetaan seksiä ja kappas, kaksi vuorokautta myöhemmin syntyy lapsi!

(ja tämä ei ollut kommentiksi ainoastaan tähän lainaamaani tekstiin, vaan kaikkiin näihin. :) )
Mä uskon myös näin, niiiiin moni tuskailee kokeilleensa jokaista ässää joka pvä eikä mitään tapahdu ja sitten taas toinen hups synnyttää rv 41+1 seuraavana pvnä seksistä. Hmm... Mikähän ois tod näk että MUUTENKIN olisi jo synnyttänyt....? Aika iso.

Miulla oli parina iltana ollu supistuksia jotka loppu ku seinään yöllä. Sit kun seksiä harrastettiin, ni eipäs supistukset loppunutkaan vaan siitä ne vasta oikein kunnolla alkoi. Kyllä mie uskon, et sillä edes jotain vaikutusta oli...

hylkiö
Alkuperäinen kirjoittaja Jaska-:
Alkuperäinen kirjoittaja antakaa edes vähän toivoa:
mä alan turhautumaan, rv 41+2 ja nyt kokeiltiin paneskelua ekan kerran kolmeen kuukauteen. Epätoivoista siis. :D
ekan kerran kolmeen kuukauteen? mikäs ihme sinussa on vialla ?

Todellakin epätoivoista ja turhauttavaa. Mutta ei ehkä sinulle niinkään.

Jaska kuuleppa ei se ole aina niin mustavalkosta :) meillä mies ei halunnut seksiä koko raskausaikana :( voit vain kuvitella kuinka tämä "satutti"

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja tauntaun:
Alkuperäinen kirjoittaja juuh:

Miulla oli parina iltana ollu supistuksia jotka loppu ku seinään yöllä. Sit kun seksiä harrastettiin, ni eipäs supistukset loppunutkaan vaan siitä ne vasta oikein kunnolla alkoi. Kyllä mie uskon, et sillä edes jotain vaikutusta oli...
Sama homma muuten, mutta minulla alkoi kunnolla ilman sitä seksiä....

Lähtö tuli
rv 39 tasan harrastettiin ja makoilin vielä puol tuntia tyyny pepun alla. niin että sperma pääsi hyvin kohdunsuulle. Meni noin 3 tuntia. niin alkoi tiheät supistukset :wave: joten uskon kyllä että tuolla oli vaikutusta, kun supistuksia ei ollut tuota ennen ollut säännöllisesti eikä muutoinkaan ollut "lähtöfiilis". Vähän yllätti :)

Mistä senkin sitten tietää oisko alkanut synnytys muutenkin sillä hetkellä, vaikka ois jättänyt saunan, seksin ym. väliin...

Mulla itellä esikoinen käynnistettiin ja kuopuksesta alkoi kunnon jytysupistukset suihkun jälkeen!

Kyy
Alkuperäinen kirjoittaja OHO:
Alkuperäinen kirjoittaja NellaLinnea:
no spermaa pehmensi kohdunsuuta...
Ihmeainetta aivan kijaimellisesti. Siis oikeasti. Lukekaas mitä kaikkea siinä on ja mitä muita vaikutuksia sillä on mahan kasvun lisäksi.

http://www.mtv3.fi/helmi/viikonvaihde/artikkeli.shtml/438229?viikonvaihde-viihdetta-kolumnit

Lisäksi löytyi näin absurdi uutinen www.iltalehti.fi/uutiset/200606144661804_uu.shtml
Tuosta linkistä kopsattua:

"Hollantilaisen tutkimuksen mukaan miehen siemenneste tekee hyvää tulevalle äidille ja sikiölle. Kyseisen tutkimuksen tekijät kehottavatkin raskaana olevia naisia nielemään miehen spermaa (huom. suurin osa tutkijoista oli miehiä)."
:LOL: :LOL:

ss
Mulla lääkääri kielsi seksin, koska on iso riski ennen aikaiseen synnytykseen. Ja lääkäri perusteli kiellon sillä että miehen sperma pehmittää paikkoja. Ei edes sanonut että voi pehmittää vaan että tekee sen.

Yhteistyössä