näin
3 kertaa on tehonnut, n. 3h seksin jälkeen joko vedet menneet tai supistukset alkaneet. Rv:t 38+0, 40+1 ja 41+0
ekan kerran kolmeen kuukauteen? mikäs ihme sinussa on vialla ?Alkuperäinen kirjoittaja antakaa edes vähän toivoa:mä alan turhautumaan, rv 41+2 ja nyt kokeiltiin paneskelua ekan kerran kolmeen kuukauteen. Epätoivoista siis.
Tottahan tuo on mutta sita spermaa saisi tosiaan olla litrakaupalla etta se vaikuttaisi.Alkuperäinen kirjoittaja EJK:Sperman sanotaan sisältävän ainetta, joka voi osaltaan edistää synnytystä. Samoin liike saa supistelemaan. Myös nännien hieronnan sanotaan edesauttavan supisteluja.
Luin että "meillä kokeiltiin kakkoseen ja se toimi"Alkuperäinen kirjoittaja no:meillä kokeiltiin kakkosen kanssa ja se toimi, rv oli 41 plus jotain...
Mä uskon myös näin, niiiiin moni tuskailee kokeilleensa jokaista ässää joka pvä eikä mitään tapahdu ja sitten taas toinen hups synnyttää rv 41+1 seuraavana pvnä seksistä. Hmm... Mikähän ois tod näk että MUUTENKIN olisi jo synnyttänyt....? Aika iso.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Minen oikein usko näihin, että asioilla on yhteyttä. Täysillä raskausviikoilla harrastetaan seksiä ja kappas, kaksi vuorokautta myöhemmin syntyy lapsi!Alkuperäinen kirjoittaja mökin muija:Siihen meni joku tunti. heräsin aamuyöstä siihen, että mielessä soi teletapit ja kipeisiin supisteluihin jotka tuli kuitenkin epäsäännöllisesti. rv oli silloin 39+5 ja kaveri syntyi rv 40+0.
(ja tämä ei ollut kommentiksi ainoastaan tähän lainaamaani tekstiin, vaan kaikkiin näihin. )
Miulla oli parina iltana ollu supistuksia jotka loppu ku seinään yöllä. Sit kun seksiä harrastettiin, ni eipäs supistukset loppunutkaan vaan siitä ne vasta oikein kunnolla alkoi. Kyllä mie uskon, et sillä edes jotain vaikutusta oli...Alkuperäinen kirjoittaja juuh:Mä uskon myös näin, niiiiin moni tuskailee kokeilleensa jokaista ässää joka pvä eikä mitään tapahdu ja sitten taas toinen hups synnyttää rv 41+1 seuraavana pvnä seksistä. Hmm... Mikähän ois tod näk että MUUTENKIN olisi jo synnyttänyt....? Aika iso.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Minen oikein usko näihin, että asioilla on yhteyttä. Täysillä raskausviikoilla harrastetaan seksiä ja kappas, kaksi vuorokautta myöhemmin syntyy lapsi!Alkuperäinen kirjoittaja mökin muija:Siihen meni joku tunti. heräsin aamuyöstä siihen, että mielessä soi teletapit ja kipeisiin supisteluihin jotka tuli kuitenkin epäsäännöllisesti. rv oli silloin 39+5 ja kaveri syntyi rv 40+0.
(ja tämä ei ollut kommentiksi ainoastaan tähän lainaamaani tekstiin, vaan kaikkiin näihin. )
Niin, ja meillä EI seksi auttanut.
Alkuperäinen kirjoittaja Jaska-:ekan kerran kolmeen kuukauteen? mikäs ihme sinussa on vialla ?Alkuperäinen kirjoittaja antakaa edes vähän toivoa:mä alan turhautumaan, rv 41+2 ja nyt kokeiltiin paneskelua ekan kerran kolmeen kuukauteen. Epätoivoista siis.
Todellakin epätoivoista ja turhauttavaa. Mutta ei ehkä sinulle niinkään.
Sama homma muuten, mutta minulla alkoi kunnolla ilman sitä seksiä....Alkuperäinen kirjoittaja tauntaun:Miulla oli parina iltana ollu supistuksia jotka loppu ku seinään yöllä. Sit kun seksiä harrastettiin, ni eipäs supistukset loppunutkaan vaan siitä ne vasta oikein kunnolla alkoi. Kyllä mie uskon, et sillä edes jotain vaikutusta oli...Alkuperäinen kirjoittaja juuh:Mä uskon myös näin, niiiiin moni tuskailee kokeilleensa jokaista ässää joka pvä eikä mitään tapahdu ja sitten taas toinen hups synnyttää rv 41+1 seuraavana pvnä seksistä. Hmm... Mikähän ois tod näk että MUUTENKIN olisi jo synnyttänyt....? Aika iso.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Minen oikein usko näihin, että asioilla on yhteyttä. Täysillä raskausviikoilla harrastetaan seksiä ja kappas, kaksi vuorokautta myöhemmin syntyy lapsi!Alkuperäinen kirjoittaja mökin muija:Siihen meni joku tunti. heräsin aamuyöstä siihen, että mielessä soi teletapit ja kipeisiin supisteluihin jotka tuli kuitenkin epäsäännöllisesti. rv oli silloin 39+5 ja kaveri syntyi rv 40+0.
Niin, ja meillä EI seksi auttanut.
lisäyksenä, syntyi 10 päivää ennen la:taAlkuperäinen kirjoittaja vieras:kolmannen supparit alkoi pari tuntia puuhien jälkeen.
Tuosta linkistä kopsattua:Alkuperäinen kirjoittaja OHO:Ihmeainetta aivan kijaimellisesti. Siis oikeasti. Lukekaas mitä kaikkea siinä on ja mitä muita vaikutuksia sillä on mahan kasvun lisäksi.Alkuperäinen kirjoittaja NellaLinnea:no spermaa pehmensi kohdunsuuta...
http://www.mtv3.fi/helmi/viikonvaihde/artikkeli.shtml/438229?viikonvaihde-viihdetta-kolumnit
Lisäksi löytyi näin absurdi uutinen www.iltalehti.fi/uutiset/200606144661804_uu.shtml