Onko kellään muulla käytössä noita Muumin II-laadun vaippoja?

meillä oli heti syntymästä asti käytössä muumin 2 laadun vaippoja jota sain siskoni kaverilta. voisin sanoa että kaikki oli ihan hyviä, muutama vaippa tuli vastaan joissa teipit lähti kokonaan irti, kun laittoi vaippaa kiinni...samalla tavalla on toimineet kun esim pampersin vaipat. ja juuri sain hirveen kasan housuvaippoja! välillä niitä ei ollut saatavilla niin joutu käymään kaupasta ostamassa, mutta halvemmaksi se tulee ostaa kakkoslaatua jos rahasta lähtee liikkeelle, oon ite ollut ainakin tosi tyytyväinen
 
Mä olen ostanu Tuurista Keskiseltä. Ihan hyviä muuten, mutta viimeksi ei olu teippivaippoja ja otin sit housuvaippoja kun neti on jo 2v ja ne sais olla vähän pienempiä, yöllä saattaa makuuasennossa falskata jalantiestä, päivällä pystyssä ihan OK. Siis ne on pullukalle lapsele suunniteltuja.
Mut eihän siinä säkissä oo kaikki aina sama merkkiä?? Erilaisiaan ne on. Noi taitaa ola Dailyja, jotka viimeksi ostin ja edelliskerralla oli kahta eri lajia sekaisin.
 
Meilläkin on keskimmäisen yövaippoina kakkoslaadun Muumeja, housuvaippoja. Parista vaipasta on sivusauma ratkennut kun on puettu päälle, muut ovat olleet käytössä ihan yhtä hyviä kuin ykköslaadunkin vaipat. Muumit ovat edessä välillä pää alaspäin tai takana oleva käärimisteippi saattaa puuttua. Kaikki ovat tähän asti olleet juuri niitä Muumeja, vaikka samalta tehtaaltahan ainakin osa Pirkka-vaipoista (ja Dailyistäkin kai) tulee.
 
Muumi sopii oivasti meidän pojalle. Tosin sillä on varmaan muutenkin erittäin hyvä iho. Muumi on myös kotimainen vaihtoehto!

II-laadun teippivaipoissa on joskus teipit irronneet laittovaiheessa (hyvin pieni osuus), mutta housuvaipat ovat olleet hyviä. Valskaa joskus, mutta silloin poika on yöllä kans pisutellut todella paljon. Päivällä ei ole koskaan pisut läpi. Käytän yöllä isompaa kokoa. Ostan noi II-luokan vaipat aina tarjouksesta, en "normihinnalla", jotta muutama maanantaikappale ei haittaa. Nytkin on säkki housuvaippoja yöksi menossa. Päiväkoti&päivävaipat nyt I-laatua.
 
Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:
Mä olen ostanu Tuurista Keskiseltä. Ihan hyviä muuten, mutta viimeksi ei olu teippivaippoja ja otin sit housuvaippoja kun neti on jo 2v ja ne sais olla vähän pienempiä, yöllä saattaa makuuasennossa falskata jalantiestä, päivällä pystyssä ihan OK. Siis ne on pullukalle lapsele suunniteltuja.
Mut eihän siinä säkissä oo kaikki aina sama merkkiä?? Erilaisiaan ne on. Noi taitaa ola Dailyja, jotka viimeksi ostin ja edelliskerralla oli kahta eri lajia sekaisin.
Minusta ne on samasta tehtaasta, mutta eri kuvioilla (eli eri ketjuille tarkoitettuja). Ainakin Pirkka&Muumi näyttää olevan samaa tavaraa.
 

Yhteistyössä