Onko kellään miestä joka ei osaa puhua

• Viestiketjun aloittaja vv
  • Ensimmäinen viesti
hh
kyllä vain on. eikä osaa puhua mistään muustakaan. eikä sitä kiinnosta mikä mua suututtaa välillä, sen mielestä kun missään ei koskaan ole mitään vikaa ja kaikki on ihan ok..

vieras
Miten te päädytte yhteen näiden mykkien kanssa? Siis eikö siinä tutustumisvaiheessa huomaa, että toinen ei puhu? Vai ollaanko siinä vaiheessa niin rakastuneita (mutta mihin ja keneen) että ei väliä, vaikka se mies ei sanaa saa suustaan? Sitten tohotetaan yhteen ja saman katon alle ja naimisiin ja lapsia ja ehkä sitten pysähdytään miettimään, että kukas se toi mölli tuossa sohvalla onkaan.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Täältä löytyy.
kuinka sie jaksat sitä?
tai siis etkö sie ikinä ajattele että rakastaakohan toi mies mua?
Huonosti jaksaa, jos ajattelee. En juuri enää ajattele parisuhdettamme.
Eikä tuossa vaiheessa jo kannattaisi harkita eroa?
Miksi? Ei ole riitoja tms. Saadaan toisiltamme apua kodinhoidossa, yleisten asioitten hoidossa jne. Elämässä on paljon muutakin kuin hehkuva parisuhde.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Täältä löytyy.
kuinka sie jaksat sitä?
tai siis etkö sie ikinä ajattele että rakastaakohan toi mies mua?
Huonosti jaksaa, jos ajattelee. En juuri enää ajattele parisuhdettamme.
Eikä tuossa vaiheessa jo kannattaisi harkita eroa?
Miksi? Ei ole riitoja tms. Saadaan toisiltamme apua kodinhoidossa, yleisten asioitten hoidossa jne. Elämässä on paljon muutakin kuin hehkuva parisuhde.

Itse ainakin odotan parisuhteelta myös molemminpuolista hellyyttä, tunteista puhumista ja muutakin kuin arjen pyörittämistä. Mutta, jokainen elää tavallaan. Jos tuo teille sopii, hyvä.

hmm
Miten te päädytte yhteen näiden mykkien kanssa? Siis eikö siinä tutustumisvaiheessa huomaa, että toinen ei puhu? Vai ollaanko siinä vaiheessa niin rakastuneita (mutta mihin ja keneen) että ei väliä, vaikka se mies ei sanaa saa suustaan? Sitten tohotetaan yhteen ja saman katon alle ja naimisiin ja lapsia ja ehkä sitten pysähdytään miettimään, että kukas se toi mölli tuossa sohvalla onkaan.
noin se vähän meillä meni. ei sitä vaan jotenkin huomannu, että toinen on lähes mykkä.. kummastuttaa itseäkin se oma sokeus. ja alussa kun ei ole mitään pakollisia syvällisiä kysymyksiä mietittävänä, niin kyllähän niistä tyhjänpäiväsyyksistä on helppo puhua.

IhanaValo
Siis mitä tuolla tarkoitetaan..? Miulla mielestäni on mies joka ei oikeen tunteistaan puhu, mut ei meillä oo mitään riitoja ollut asian tiimoilta..Kyllä se sanoo että rakastan, jos kysyn, mut eipä oikeen muuten.

Yhteistyössä