kuinka sie jaksat sitä?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Täältä löytyy.
Huonosti jaksaa, jos ajattelee. En juuri enää ajattele parisuhdettamme.Alkuperäinen kirjoittaja ap:kuinka sie jaksat sitä?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Täältä löytyy.
tai siis etkö sie ikinä ajattele että rakastaakohan toi mies mua?
Eikä tuossa vaiheessa jo kannattaisi harkita eroa?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Huonosti jaksaa, jos ajattelee. En juuri enää ajattele parisuhdettamme.Alkuperäinen kirjoittaja ap:kuinka sie jaksat sitä?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Täältä löytyy.
Miksi? Ei ole riitoja tms. Saadaan toisiltamme apua kodinhoidossa, yleisten asioitten hoidossa jne. Elämässä on paljon muutakin kuin hehkuva parisuhde.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Eikä tuossa vaiheessa jo kannattaisi harkita eroa?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Huonosti jaksaa, jos ajattelee. En juuri enää ajattele parisuhdettamme.Alkuperäinen kirjoittaja ap:kuinka sie jaksat sitä?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Täältä löytyy.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Miksi? Ei ole riitoja tms. Saadaan toisiltamme apua kodinhoidossa, yleisten asioitten hoidossa jne. Elämässä on paljon muutakin kuin hehkuva parisuhde.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Eikä tuossa vaiheessa jo kannattaisi harkita eroa?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Huonosti jaksaa, jos ajattelee. En juuri enää ajattele parisuhdettamme.Alkuperäinen kirjoittaja ap:kuinka sie jaksat sitä?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Täältä löytyy.
noin se vähän meillä meni. ei sitä vaan jotenkin huomannu, että toinen on lähes mykkä.. kummastuttaa itseäkin se oma sokeus. ja alussa kun ei ole mitään pakollisia syvällisiä kysymyksiä mietittävänä, niin kyllähän niistä tyhjänpäiväsyyksistä on helppo puhua.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Miten te päädytte yhteen näiden mykkien kanssa? Siis eikö siinä tutustumisvaiheessa huomaa, että toinen ei puhu? Vai ollaanko siinä vaiheessa niin rakastuneita (mutta mihin ja keneen) että ei väliä, vaikka se mies ei sanaa saa suustaan? Sitten tohotetaan yhteen ja saman katon alle ja naimisiin ja lapsia ja ehkä sitten pysähdytään miettimään, että kukas se toi mölli tuossa sohvalla onkaan.