Onko kellään kokemusta forever aloe vera-jälleenmyyjänä olemisesta (itse/tuttu tehnyt)

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Olen itse jälleenmyyjä sekä aloetuotteiden käyttäjä. Jälleenmyyn lähinnä harrastuksena, mutta eipä haittais vähän isommatkin tulot pikkuhiljaa. Aikaa se vie sen mitä itse haluaa aikaa menevän. Vaatimuksia ei ole. Toki kannattaa satsata hieman esim koti-iltoihin, sitten kertoa ystäville, sukulaisille, tutuille.. Siitä se asiakaspiiri laajenee. Hieman kärsivällisyyttä ja työtä kuitenkin vaaditaan, ei ne rahat itsestään/heti syliin tipahda. Mutta palkkiojärjestelmä on hyvä, ja siinä voi päästä hyviinkin tuloihin ajan mittaa (nopeastikin tietysti mahdollista) . Kiva homma esim oman työn ohessa tai vaikka kokopäiväsenäkin... Voin kertoa lisääkin jos kiinnostaa. anna.el@luukku.com
 
Itse olen jälleenmyyjänä. 4 pientä lasta niin lasten ehdoilla olen tätä tehnyt. En siis vielä paljoa, mutta eteen päin mennään. Myyn pääasiassa netin kautta, koska sain siihen ilmaiset sivut tilattuani tietyn määrän tuotteita. Saan ehkä 100€ tällä hetkellä, kun en tee sen enempää. Mun sivut löytää netistä nimellä "Aloe Vera Shop - Mindimandi" JOs jotakuta kiinnostaa, saa ottaa yhteyttä! ;)
 

Yhteistyössä