Onko kellään kissanpentuja???

En suosittele........ :whistle: Meillä on kaks 6kk vanhaa hullua kissaa ja meille ei enää ikinä tuu kissanpentuja. Eikä ois pitäny ottaa näitäkään..... Nää tuhoo kaiken..... Mä oon aina ollu selkeesti koiraihminen, mut nyt höyrähdin.......... :whistle: Poiskaan en anna ku oon kerta ottanu. Ootan vaan että niistä tulee vanhoja ja laiskoja.... :whistle:
 
syysmamma-82
\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.02.2005 klo 16:51 JuiceFani kirjoitti:
En suosittele........ :whistle: Meillä on kaks 6kk vanhaa hullua kissaa ja meille ei enää ikinä tuu kissanpentuja. Eikä ois pitäny ottaa näitäkään..... Nää tuhoo kaiken..... Mä oon aina ollu selkeesti koiraihminen, mut nyt höyrähdin.......... :whistle: Poiskaan en anna ku oon kerta ottanu. Ootan vaan että niistä tulee vanhoja ja laiskoja.... :whistle:
pennut on pentuja ;) meillä 2v maatiaiskolli ja ei ole ikinä tuhonnut mitään muuta kuin mun jalkoja.ja nyt haaveilen kollille kaveria :p
 
sarastiina harmaana
\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.05.2005 klo 14:14 Black Queen kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.04.2005 klo 23:17 sarastiina harmaana kirjoitti:
meillä on parin päivän ikäsiä :) :heart:
ai on???? :heart: :flower: monta teiltä löytyy ja onko ne myytävänä??? :ashamed: ollaan jo pitkään harkittu kissanpennun ostoa.. :flower: missäpäin asutte???
neljä pentua ja kaikki on jo varattu =) iha ovat maatiais kissanpentuja =) annetaan iha ilmaseksi ;)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.05.2005 klo 11:00 sarastiina harmaana kirjoitti:
neljä pentua ja kaikki on jo varattu =) iha ovat maatiais kissanpentuja =) annetaan iha ilmaseksi ;)
no voi harmi :'( oisin niin halunnu kissanpennun... ilmoittele sit jos teille vielä joskus tulee pentuja. :flower: ;)
 
sarastiina harmaana
\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.05.2005 klo 12:42 Black Queen kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.05.2005 klo 11:00 sarastiina harmaana kirjoitti:
neljä pentua ja kaikki on jo varattu =) iha ovat maatiais kissanpentuja =) annetaan iha ilmaseksi ;)
no voi harmi :'( oisin niin halunnu kissanpennun... ilmoittele sit jos teille vielä joskus tulee pentuja. :flower: ;)
ei taida ennee tulla :\| ku leikkuutan katin =) kahtele lehtiä.niissä on aika paljo ilmotuksia.näin keväällä kisun pentuja on aika paljon =)
 
Jaz
\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.02.2005 klo 16:51 JuiceFani kirjoitti:
En suosittele........ :whistle: Meillä on kaks 6kk vanhaa hullua kissaa ja meille ei enää ikinä tuu kissanpentuja. Eikä ois pitäny ottaa näitäkään..... Nää tuhoo kaiken..... Mä oon aina ollu selkeesti koiraihminen, mut nyt höyrähdin.......... :whistle: Poiskaan en anna ku oon kerta ottanu. Ootan vaan että niistä tulee vanhoja ja laiskoja.... :whistle:
Jopas olet hyvä kissanomistaja!
 
http://www.lemmikkipalstat.net/apula/kissat.htm

tai

http://www.sey.fi/sey/yhdistykset.html <------------------ tuolta löytyy suomen eläinsuojeluyhdistykset missä on varmasti pennuista ihan leikattuhin kissoihin asti,monesti niissä on ihan ruuhkatilanne kissoilla ja mikäs sen ihenempaa auttaa kisua saamaan ihan ja lämpöinen koti. =)

 
VinkumaMiima
Meillä olisi kesäkuussa luovutusikään tulevia maatiaiskissanpentuja.
Pennut luovutetaan viikolla 24 alkaen.Ikää pennuilla silloin 12vko.

Jos kiinnostaa minuun voi ottaa yhteyttä esim.y-viestinä.

Vain Rakastaviin ja huolehtiviin koteihin! :heart:

Asumme tampereella!

:wave:
 
Etsitään maatiais tyttökissalle sulhasta jostain paimion läheltä :attn:


lähettele sähköpostiin viestiä niin siitä sitten lisää ->

camillaasp@netti.fi

:attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn:
 

Yhteistyössä