Onko kellään WPW:tä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Riina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mulla on ollut, aiheutti toistuvia tykytyskohtauksia ihan milloin vaan, mutta usein esim. silloin kun esim. kumarruin laittamaan kenkiä jalkaan!! Mulla oli kohtauksiin lääkityskin, mutta aika pian toteamisesta pääsin hoitoon. Eli mulle tehtiin sydämen katetriablaatio, jossa poistettiin ylim. johtorata. Se tehtiin jo yli 10 v. sitten, eli tänä päivänä varmaan kaikki hoito on vielä paremmin kehittynyttä. Toimenpide tehtiin puudutuksessa, olin muistaakseni yhden yön sairaalassa, ja eipä ole tykytellyt sen jälkeen enää koskaan! Suosittelen että hoidat asian, ei tarvi pelätä enää tykyttelyjä. Mulla ainakin sydän hakkasi paljon yli 200x min pahimman kohtauksen aikana, ja se saattoi kestää monta tuntia. Toimenpiteen jälkeen olen synnyttänyt kolme lasta, enkä varmaan ois voinut kuvitellakaan synnytystä, jos ois pitänyt pelätä koska pumppu alkaa taas hakkaamaan ihan holtittomasti!

Mulla pumppu lyö vain 160,monta tuntia kylläkin mutta tämä on lääkerien mukaan niin lievä että aihetta piuhan poistoon ei kuulemma ole.Nyt raskaana ja vähän pelottaa alkaako oireilemaan taas.

Yhteistyössä