Onko kellään VW Sharania?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vilijonkka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Vilijonkka

Vieras
Kattelen semmosta autoa, lisäpenkkejä tarvitaan, ja mukaan pitäisi saada kärryt ja koira. Onnistuukohan?
Paljonko se kuluttaa löpöä?
Onko teillä 6 vai 7-paikkainen, ja miten ne integroidut lastenistuimet toimii, minkä kokoisia mukuloita niihin voi laittaa?

sakasata tuotu ja vikaa riittää, käy esimerkiksi ilman avainta virtalukossa yms kivaa :( tilava auto on, kymppiä se syö satasella. integroinnista ei tietoo, vm95 nääs tää heppu..

Kiitos! Muuten tykkäisin volkkarista ja kuulostais ihan hyvältä. Mä olen nyt katellut 97-malleja, semmosia olis lähellä ja ne olis sentään uudempia kuin nykyinen auto.

meillä on ,oliskohan juur -97.
Meillä ei ole ollut mitään ihmeempiä ongelmia(normaalia muihinkin autoihin verrattuna).Ei ole integroituja penkkejä.7-paikkainen,mut meillä vaan 4-henk,joten takimmaiset kaksi käännettynä pois käytöstä.
Meillä ihan pitkänmatkanajossa kuluttaa jopa alle 9l/100km.Nytkin reissulla tais olla monasti 8.6.Kaupunkiajossa tietysti enemmän.
Ollaan tykätty autosta =)

Mites siellä takana on tilaa, jos kaikki penkit käytössä? Käännetäänkö ne penkit jotenkin kumoon, vai otetaanko ne kokonaan pois, jos haluaa enemmän tilaa?
Mahtuuko sinne taakse vaunut, jos on kaikki penkit käytössä?

Meillä on tuo auto, ja todellakaan ei mahdu vaunuja mikäli kaikki penkit käytössä. Tai ainakaan normaalissa kuljetusasennossa. Kasaan menevät matkarattaat oon saanut joskus tungettua kyytiin, mut tiukkaa tekee.

Yhteistyössä