Onko kellään tullut VÄHÄN limatulppaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja syntyis jo...
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

syntyis jo...

Vieras
Tänään parilla vessareissulla paperiin jäänyt pikkusormen pään kokoiset lima/räkäklimpit. Samanlaista kuin ovulaatiolima (hyytelö), mutta kellertävää?

Heti googlasin ja monella ollut lima oikein kunnon tulppa, golfpallon kokoinen... Onko kellään tullut tällatavalla vähän kerralaan ja menikö pitkään ennen kuin synnytys alkoi?

Voi kun tämä ennakoisi jotain. Vauva sais jo tulla. Kovaa menkkakipua ollut useamman viikon, mutta ei kipeitä supistuksia.

Kohdunkaula lyhetynyt 2,5 cm:iin, pehmeä ja sormelle auki viikko sitten.

Nyt rv 36+6 ..

PUUH !

Sä et tosiaankaan halua noilla viikoilla vielä synnyttää, mun tyttö syntyi 36+4, oli 10pvää sairaalassa erinäisten ennenaikaisuudesta johtuvien ongelmien takia.

Oikeesti, yritä kestää vielä nää vikat viikot.

Mulla tuli viikko sitten vähän, siitä parin päivän päästä vähän enemmän. No siinä meni taas muutama kuivempi päivä ja tänään tuli taas jonkin verran. Eli pienissä osissa on alkanut hajoilla. Kohdunsuu on mulla sentin auki ja kaulaa jäljellä pari senttiä..

Limatulpan hajoileminen kertoo vain, että kohdunsuu on alkanut kypsyä ja valmistautuu synnytykseen. Saattaa mennä silti vielä viikkoja, ennen kuin vauva syntyy. Tietenkin sitä itsekin toivon, ettei ainakaan yli lasketun ajan menisi.. :/

Viikkoja nyt 37+1

[QUOTE="haukku";24692343]Sä et tosiaankaan halua noilla viikoilla vielä synnyttää, mun tyttö syntyi 36+4, oli 10pvää sairaalassa erinäisten ennenaikaisuudesta johtuvien ongelmien takia.

Oikeesti, yritä kestää vielä nää vikat viikot.[/QUOTE]

NIIIIN, mä tiedän. Mutta kun ei vaan jaksais. Joka paikkaan sattuu ja kolottaa ja vihloo ja oon niin perhanan kiukkuinen, maha kaksi viikko sekaisin. Äääh.

Tahtois vaan jo synnyttämään, muutenkin odotan innolla sitä pakertamista kun esikoinen syntyi suun. sektiolla.

2 vkoa sitten painoarvio 2 610 g, joten nyt jo varmaan ihan hyvän kokoinen. Eihän se paino toki ainut asia ole joka kertoo vauvan valmiudesta. Harmi että teillä ollut vaikeat ensiviikot. Tietysti vauvalle parempi mitä enemmän vielä kasvaa yms yms yms. MUTTA... mä oon niin kypsä.

AP

Edelleen sitä valuu, jo vähän enemmän ja edelleen myös keltaista. Kova paine alavatsalla ja alapäässä.

Eikö ketään oikeesti kiinnosta analysoida nyt tätä mun kanssa perjantai-illan ratoksi :D ?

ap

Yhteistyössä