Onko kellään tietoa ?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja HMM
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

HMM

Jäsen
04.06.2004
587
0
16
Elikkäs noista diane nova pillereistä . Itselläni runsas karvojen kasvu kasvoissa, terkkari sanoi että nuo pillerit voisi ne hävittää, mutta tietääkö kukaan auttaako ne ? Ja myös että lihottaako ne niinkuin monet muut pillerit ! Pikaista apua kaipailisin kun imetys on loppunut ja nyt voisi noita alkaa käyttämään. kiitos .

Minä käytin Diane Novaa ekoina pillereinäni muutama vuosi sitten. Syynä oli akne (melko lievä, mustapäitä ja muita näppylöitä), mutta oli/on minullakin melko runsas karvankasvu (tummahkoja karvoja ylähuulen päällä, käsivarret ja jalat).
No, siihen karvankasvuun en huomannut mitään vaikutusta, mutta akne lähti kiitettävästi. Tosin on palannut nyt, kun en enää käytä mitään pillereitä. Painonnousua, haluttomuutta yms. en huomannut itselläni ollenkaan. Ainoastaan sellainen muutos piti tehdä, että ottaa pillerit aamuisin. Jos aloitin liuskan illalla, seuraavana aamuna voin pahoin (ilmeisesti sen verran jytyä tavaraa kuitenkin).
Pillereihin reagoiminen on kyllä yksilöllistä, mutta minulle ne sopivat ihan hyvin. Seuraava pillerimerkki tekikin minusta pirttihirmun 3kk:n ajaksi (arvaa vaihdoinko), viimeksi käytin Gracialia, se oli myös ok minulle.
Toivottavasti sinulle on apua Dianesta! :wave:

Minäkin käytin ko. merkkiä usean vuoden ajan. Syynä myös runsas karvoitus ja akne. Akne katosi eikä ole tullut uudestaan vaikka lopetin ne vuonna yli kolme vuotta sitten. Olen kuitenkin sen jälkeen ollut raskaana ja imettänyt. Liekö sekin vaikuttanut akneen jonkin verran. Karvoitus väheni esim. ylähuulesta selvästi, mutta yrittää palailla takaisin aina silloin tällöin. En tiedä mikä olisi tilanne ellen imettäisi juuri nyt (sekinhän vaikuttaa paljon hormonitoimintoihin). Itselläni tosi hyvät kokemukset - ihan ikävä niitä nyt! Ei mitään haittavaikutuksia. Paino ei noussut yhtään ja halut säilyi vähintäänkin ennallaan. Mieliala korkealla lähes aina. Toivottavasti toimii yhtä hyvin sinullakin!

Yhteistyössä