Onko kellään teistä noita bonuskortteja?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tossuliini
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tossuliini

Vieras
Siis mitä bonuskortteja omistatte ja oletteko saaneet paljon bonuksia? Käyttekö paljon niissä kaupoissa mistä on bonuskortti vai jossakin muissa lisäksi?
Itellä on Siwan, Keskimaan ja Plussakortti ja viime aikoina on tullut käytyä enimmäkseen K-kaupassa ja Siwassa (toisella puolella tietä). Oletteko jonkun osuuskunnan jäseniä? Ite olen Keskimaan ja aion kohta liittyä myös Tradekan jäseneksi.

Meillä on plussa ja s-bonus, jälkimmäistä käytetään enemmän kun kuukauden ruuat saa prismasta liki puolet halvemmalla ku sittarista, ja lähikaupoista ässä on k-kauppaa halvempi.
S-bonusta tulee kuukaudessa 30-70?, mikä on mun mielestä ihan kivasti..

Meillä on s-etukortti, ykkösbonus ja plussakortti. Kaikki ostokset nykyään keskitetään s-ryhmän paikkoihin ja bonusta kertyy 40-80e/kk. s-etukortti on ainakin mun mielestä ehdottomasti paras, ja kaupatkin parhaat, siis prisma, sale ja s-market. Samoin ABC hyvä huoltoasema, kun aina auki oleva kauppa siinä yhteydessä.

Meiltä löytyy s-etukortti, plussakortti ja ykkösbonuskortti. K-kaupoissa käydään eniten, joten plussaa saadaan eniten, nyt tosin olen alkanut keskittää enemmän s-kauppoihin koska bonusta saa enemmän kuin plussaa ja ovat muutenkin halvempia kauppoja. Ykkösbonusta kertyy vähiten, n.satanen vuodessa, koska ei juurikaan käydä muissa ykkösbonuskaupoissa kuin Tarjoustalossa.

Plussakortti on ja siwan etukortti..
k-kauppoja lähinnä käytetään ja joka kuukausi tulee ainakin se 5e:sen etujutska tilille.
Ja tässäkin kuussa alennuksia tullut n.90e:n edestä että säästöä sekin :)

Meillä on Plussa -kortti, Ykkösbonuskortti ja S-etukortti. Ykkösbonusta ollaan kerätty monta vuotta ja viimeksi vuoden bonussaldo oli 180 euroa. Ihan kiva summa tulla yhdellä kertaa. Nyt vasta hankittiin S-bonus, kun Prisma on todella edullinen kauppa verrattuna Euromarkettiin.

Mulla s-bonus, plussa ja ykkösbonus. Jälkimmäistä tulee käytettyä vähiten. PArhaiten hyötyy mun mielestä s-bonuskortista. Plussa-korttia saa höylätä sikapaljon, että niitä etuseteleitä ropisee... =)

S-etukortti, jota meillä käytetään eniten. Bonuksia n. 50-80 ?/kk. Myös Plussa- ja Ykkösbonus -kortti löytyvät vaan niistä nyt ei ole juuri mitään taloudellista hyötyä.

S-etukortti, jossa bonukset noin 20-50e kuussa. Plussakortista ei juuri hyötyä ole, paitsi silloin kun sillä saa alennuksen jostain yksittäisestä tuotteesta. Plussakortti on ollut vaikka kuinka kauan, mutta aika turhaan. Lisäksi maxi-kortti, jonka bonus aika usein 10e luokkaa.

Meillä on s-kortti, ykkösbonus kortti ja plussakortti.
Pääasiallisesti käytetään s-korttia ja saadaan kuukausittain vaihtelevasti 50-90?
Muitakin kortteja käytetään jos joskus käydään muissa kaupoissa.
Ykkösbonusta kerättiin pari vuotta sitten ja saatiin vuodessa 230-260?.

Meillä on plussa (hyvin harvoin käytetään), ykkösbonus (käytetään välillä -5% alennusta ruuasta ja 15% muista henkilökunta) ja sitten mitä käytetään niin on toi s-kortti sieltä tulee 30 ylöspäin joka kuukausi.

meillä on ässä-kortti joka on paras noista.. sit plussa, ja ykkösbonus.. Plussaa käytän jos tankkaan esim. nesteellä niin käytän hetiedun jolloin saa alennusta bensasta..

myöskin plussalla saa aikalailla alennusta joistakin tuotteista, mutta muuten aikasta turha..