Onko kellään teistä MTV3-kanavapakettia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Minskii
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mellä on tua 3 paketti ja kovasti olen ite tykännyt enemmän mä itse sitä kattelen kuin noita tavallisia kanavia (vaan enään ne tietyt omat lempparit) ja junior on mukava lapsille ei tuu niin kamalaa räiskintää ja kovaa menoa kuin noilla disneyn kanavilla.
Meillä on myös se viasatin (kulta paketti) ja sieltä ei todellakaan katota oikeen muuta kuin noi disneyt.
Ei mulla tosta 3 paketista mitään miinksia nyt ainakaan mieleeni tule.

Meillä on tuo paketti, mut aika vähästä sen katsominen.. Just tuossa puhuttiin, että kun määräaikainen paketti loppuu, niin taidetaan laittaa poijes. Mut, jos BB näkyy tuon paketin omistajilla 24/7, niin voi olla, että mä en anna lupaa pois laittoon :D
Lapset katsoo juniorilta silloin tällöin ohjelmia, varsinkin viikonl. viiden kuuden maissa kun silloin ei tule kakkosella lastenohjelmia :)

Luultavasti se korttipaikka on siellä telkkarin selkäpuolella, korttipaikan päällä lukee jotain varmaan kortista.
Jotkut telkkarit tarvitsevat moduulin joka laitetaan korttipaikkaan ja kortti perään moduuliin, on sillä joku viisaampikin nimi mutta en sitä nyt muista.
Moduuli maksaa n, 50 ?.

Alkuperäinen kirjoittaja Tietäjä:
Luultavasti se korttipaikka on siellä telkkarin selkäpuolella, korttipaikan päällä lukee jotain varmaan kortista.
Jotkut telkkarit tarvitsevat moduulin joka laitetaan korttipaikkaan ja kortti perään moduuliin, on sillä joku viisaampikin nimi mutta en sitä nyt muista.
Moduuli maksaa n, 50 ?.

Jaa mulla taitaa olla sit sellanen, löyty sellainen "kolo" johon jotakin laitetaan. Höh! :|

Yhteistyössä