Onko kellään tätä kameraa!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja apau pikaisesti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

apau pikaisesti

Vieras
http://www.samsung.com/fi/consumer/detail/detail.do?group=cameracamcorder&type=cameracamcorder&subtype=digitalcameras&model_cd=EC-L310WBBA/E3
Millanen laturi tuohon on?
Mulla on toi ja nyt oon hukannu laturin, enkä yhtään muista millanen se on.
Onko se sellainen että tökätään kameraan vai laitettiinko tuo akku siihen laturiin ja se sit latas sen vai kuin se toimii... perhana, mihin mä olen sen voinu hukata! :headwall:

Olet hukannut laturin? Kuinka ihmeessä?
Olet varmasti joskus kameraa ladannut mutta et tiedä onko kamerassa irrotettava akku vai ei?

Osaatkos arvata mitä minä epäilen? Kamera on varastettu ilman laturia.

Alkuperäinen kirjoittaja Harmaa agentti:
Olet hukannut laturin? Kuinka ihmeessä?
Olet varmasti joskus kameraa ladannut mutta et tiedä onko kamerassa irrotettava akku vai ei?

Osaatkos arvata mitä minä epäilen? Kamera on varastettu ilman laturia.
Kyllä olen ladannut, silloin kun kameran ostin.. siitä on nyt aikaa 4kk. Kamera ei todellakaan ole varastettu vaan ostettu/tilattu hobbyhallista.
En vaan oikeasti muista yhtään kuinka tuo ladattiin... olen ihan onneton näitten kaikenmaailman latureitten kanssa. Tuon kameran lisäksi kun latailen puhelimia, porakoneita, videokameraa, ym laitteita niin en oikeasti muista yhtään miten tuon lataus tapahtu, saati millanen se laturi oli.

Muistan kyllä missä kohtaa kameraa kotona latasin ja luulin laturin löytyvänkin siitä läheltä, mutta eipä vaan löydy.
Sillä ajattelin että jos joku osais sanoo kuin tuon lataus tapahtuu niin voisin vähän miettiä että millanen se laturi mahdollisesti on ja missä olisin sen viimeksi voinut nähdä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
mulla ei ole tuota kameraa, mutta löytyiskö tuolta sulle apuja?

http://downloadcenter.samsung.com/content/UM/200902/20090203112701062/L310W_Finnish.pdf
Se on siis varmaan tuo muuntaja, millä ladataan? Hitto ku oon ihan käsi näitten kanssa... Muistan kyllä tuon johdon nähneeni.
Hitto ku pelkään että heitin sen laturin roskiin. Mulla kun meni kerran hermot noihin kaikenmaailman johtoihin enkä tieny niitten kaikkien käyttötarkoitusta ja ajattelin niitä pikkasen hävitellä...

Yhteistyössä