Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja paa:Meillä ei oo, mut kysympä nyt sulta et onko tuo brion istuin hyvä kun oon sitä aatellu kuopukselle =)
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä sit taas olen sitä mieltä, et on hyvä pääntuki ja melko korkeat sivutörmäyssuojatkin (verrattuna esim. Britaxin twe:een). Ainoa miinus, mitä olemme löytäneet on se, ettei saa tarpeeksi kaltevaan asentoon vaan pää yleensä retkahtaa lapsen nukahtaessa eteenpäin.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Zento ainakin sai autoliiton testissä pääntuesta maininnan, että erinomainen.
Mutta sitä jäin ihmettemään, et miten tuo Multitech menee pidempään kuin Zento? Molemmat 25 kiloon asti, Zento 7 vuoteen ja Multitech 6 vuoteen?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Miksi Zento on saanut testissä pääntuesta maininnan erinomainen, jos se ei ole lähelläkään sitä?
Alkuperäinen kirjoittaja AnnaManna:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Miksi Zento on saanut testissä pääntuesta maininnan erinomainen, jos se ei ole lähelläkään sitä?
meille kans kaupattiin sitä 2 vuotta sitten erinomaisilla pääntuilla.. mielestäni ne ei kyllä sitä ole myöskään.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja AnnaManna:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Miksi Zento on saanut testissä pääntuesta maininnan erinomainen, jos se ei ole lähelläkään sitä?
meille kans kaupattiin sitä 2 vuotta sitten erinomaisilla pääntuilla.. mielestäni ne ei kyllä sitä ole myöskään.
Mutta miksi testissä on asia sitten niin?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Niin ja sitäkin jäin ihmettelemään, et eikö mikään julkinen elin sitten valvo sitä, että mihin asti istuin oikeasti menee ja mihin asti sen valmistaja sen ilmoittaa menevän? Miksi saa puhua noin paljon palturia Zentonkin osalta...tietojesi mukaan puolet käyttöiästä todellisuudessa pois.
Alkuperäinen kirjoittaja AnnaManna:kyllähän kaukalonkin pitäis mennä 13kg asti.. meidän 2.5v ei vieläkään ole 13kg.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja AnnaManna:kyllähän kaukalonkin pitäis mennä 13kg asti.. meidän 2.5v ei vieläkään ole 13kg.
Tai yksivuotiaaksi asti![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No Britaxin sivuilla esim. ainakin lukee 13 kg, 12 kk asti.
Alkuperäinen kirjoittaja riikka-78:Me ostettiin tää äskettäin (viime kuussa), kun twe jäi pieneksi (pää alko tulla selkänojan reunan yli talvivaatteissa).
http://verkkokauppa.babystyle.fi/products/view/181
Ja myyjä kertoi, että hänellä 8-vuotias istuu tälläsessä eli pitkäikänen istuin. Tosin oltava 15kg vähintään ja yli 90cm pitkä, jotta turvavyönohjaimellakaan saa vyöt oikealle korkeudelle.
Alkuperäinen kirjoittaja AnnaManna:tuossa ei ole omia vöitä eli siis tuo penkki ei ole itsessään kiinni autossa. mä haluan että on 5-pistevyöt vielä ja mahdollisimman pitkään ja että penkki kiinnittyy itsekin autoon.