Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Me laskettiin, että sillä saa aika monta vuotta tehdä limua ennen kuin oikeesti on kannattavaa. Täällä Euromarketissa 2 litran limsapullon saa 0,99?:lls, sisältää 0,40? panttiakin vielä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Me laskettiin, että sillä saa aika monta vuotta tehdä limua ennen kuin oikeesti on kannattavaa. Täällä Euromarketissa 2 litran limsapullon saa 0,99?:lls, sisältää 0,40? panttiakin vielä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Saatiin jouluna eikä tehdä sillä yhtään mitään.
Alkuperäinen kirjoittaja vakiovieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Saatiin jouluna eikä tehdä sillä yhtään mitään.
no lähetä mulle![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vakiovieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Saatiin jouluna eikä tehdä sillä yhtään mitään.
no lähetä mulle![]()
Paljo maksat?
Alkuperäinen kirjoittaja kannatan:Vissyihinki löytyy omat esanssit. En ole niitä kokeillut kylläkään, joten en osaa niistä sanoa mitään.
Alkuperäinen kirjoittaja mietin:kertokaa tyhmälle, miksi juotte pelkkää hiilihapotettua vettä? Juon kivennäisvesiä joskus niiden kivennäisaineiden takia, siis esim. kuumalla ilmalla, rankan liikunnan ja saunan jälkeen (hikoilun).
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja mietin:kertokaa tyhmälle, miksi juotte pelkkää hiilihapotettua vettä? Juon kivennäisvesiä joskus niiden kivennäisaineiden takia, siis esim. kuumalla ilmalla, rankan liikunnan ja saunan jälkeen (hikoilun).
Koska se on hyvää?
Alkuperäinen kirjoittaja miettijä:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja mietin:kertokaa tyhmälle, miksi juotte pelkkää hiilihapotettua vettä? Juon kivennäisvesiä joskus niiden kivennäisaineiden takia, siis esim. kuumalla ilmalla, rankan liikunnan ja saunan jälkeen (hikoilun).
Koska se on hyvää?
Onko se? Mikä siinä siis on parempaa kuin raikas vesi vesi kraanasta? Mä ole noita juonut lähinnä ulkomailla ja täälläkin ravintolassa.