Onko kellään sisustustarroja?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lastenhuonetta laittamassa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
meillä oli ihan niitä perus Ikean seinätarroja. eivät meinanneet pysyä (olivat maalatulla pinnalla), joten ihan perus paperiliimalla sitten korjailin asiaa ja taas pysyi hyvin. :)

Meille ostin kokeilumielessä Ikeasta tarroja, keittiöön ja lastenhuoneeseen. Keittiön seinässä tarrat eivä tpysyneet (ulkoseinä, kiveä) mutta lastenhuoneessa ovat edelleen siististi paikallaan (sekin ulkoseinä, mutta olisiko jotain muuta materiaalia sitten?). Voisin kuvitella että ihan sisäseinissä pysyisi hyvin, kunhan on tasainen ja puhdas se pinta mihin laittaa.

Mulla ollut Ikean sisutustarroja.

Mutta en tiedä ihan niiden koko historiaa kun olivat tässä asunnossa jo muuttaessa ja tippuilivat tuosta lastulevyseinäästä.

Mutta maalatussa vessan ovessa pysyy samaten kaakelissa.

Toki tuossa lastulevyseinässäkin maalia on.

Meillä on sisustustarroja mutta olen ne huutonetistä ostanut, ainakin toiset tuli englannista, tosin hyvin ovat pysyneet sekä maalatussa lastulevyssä että cyprocissa, nyt alkaavat tippuilemaan kun olen useamman kerran paikkaa vaihtanut mutta tarrat ovatkin jo useamman vuoden vanhoja...

meillä ei ole ikean seinätarrat seinissä pysyneet, ihan maalattuja kipsilevyseiniä on.. kaapinovessa pysyy hyvin.. ostin joskus aiemmin jonkun muun merkkisiä tarroja ja ne pysyy kunnolla seinässä, vaikka vaihdoin ne huoneesta toiseen niin edelleen pysyivät

Yhteistyössä