Onko kellään samaa ongelmaa??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lapsilaala
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

lapsilaala

Vieras
Eli kun meen vaateostoksille, en koskaan löydä itselleni mitään kivoja vaatteita? Eikö mulla ole mitään tyyliä vai onko mun tyylitaju se tyylittömyys? kaikki vaatteet paidat yms näyttää jotenkin ihan pöhköiltä, isoilta ja sellasilta ettei ne oo mun vaatteita!
Tykkää aika yksinkertaisista vaatteista, jotka istuu hyvin päällä. En seuraa mitään muotitrendejä, tosin voivat olla vähän erikoisiakin, tyttömäisiä.. Lindexit ja kapphalit yms sellaiset, ei sieltä löydy mitään :( :(

Sama. Ihmeellisiä pusseja tuntuvat olevan.. Saahan toki samalla rahalla enemmän kangasta?? :D

Seppälästä löytyy hyvin istuvia perus trikoopaitoja, farkkuja ostan sokokselta. Tykkään espriteistä, kun ne istuvat myös pitkäjalkaiselle. Sitten lätkin koruja päälle tarpeen mukaan.. Takkeja en ole ostellut hetkeen, kun vanhat on suht ajattomia.

Jos jotain kivaa löytyy, täytyy kyllä olla rahapussi mukana, niin harvinaista se on!

mulla on ollut jo useamman vuoden ongelmana etten löydä oikeastaan koskaan mitään
ei vaan ole mun tyylisiä, en pidä tarjolla olevista väreistä/kuoseista tai malleista
olen tainnut auttamattomasti pudota trendikkyyden kelkasta kun mun mielestä valtaosa tarjolla olevista vaatteista on vain järkyttävän rumia.. eikä kyllä ole mitään tekosyytä sille että -80-90 luvun hirvitykset tuli takaisin

[QUOTE="Neith";26721479]mulla on ollut jo useamman vuoden ongelmana etten löydä oikeastaan koskaan mitään
ei vaan ole mun tyylisiä, en pidä tarjolla olevista väreistä/kuoseista tai malleista
olen tainnut auttamattomasti pudota trendikkyyden kelkasta kun mun mielestä valtaosa tarjolla olevista vaatteista on vain järkyttävän rumia.. eikä kyllä ole mitään tekosyytä sille että -80-90 luvun hirvitykset tuli takaisin[/QUOTE]

Niin totta! Oikein sylettää käydä vaateostoksilla, kun kaikki useimmat värit/kuosit/mallit on mielestäni niin rumia, ja jotkut vaatteet on sellaisia "trikoolumppuja", että näyttävät jo kertaalleen pidetyiltä...

Ulkomaille lähtisin vaateostoksille, jos olisi rahaa... :)

[QUOTE="Neith";26721479]mulla on ollut jo useamman vuoden ongelmana etten löydä oikeastaan koskaan mitään
olen tainnut auttamattomasti pudota trendikkyyden kelkasta kun mun mielestä valtaosa tarjolla olevista vaatteista on vain järkyttävän rumia.. eikä kyllä ole mitään tekosyytä sille että -80-90 luvun hirvitykset tuli takaisin[/QUOTE]

Koskahan kauppaketjut kuulisi nää hätähuudot ;-)
Kappahl kauppalehden mukaan jokin aika sitten, on alkanut "katua" ja huomata, että
aikaisempi pääasiakasryhmä 30+ naiset ovat vähentäneet ostoksia siellä. Linjaa on vedetty
liian nuorekkaaksi ja alettu kilpailla henkkamaukan kanssa....

Näkyyhän se vaaterekeissä. Ikinä en ole mitään ostanut GinaTrikotista, pelkkää riepua
sielläkin, musat täysillä sen sijaan.
Vilasta joskus, sokkarilta, henkkamaukasta perus-teeppareita, esprit on ainoat siedettävät.

Kuka vaatettaisi keski-ikäisen, ajattoman naisen??

Mulla ikää alle 30v, enkä niistä h&m:n vaatteistakaan hirveesti väliä, ihan yhtä tyhmiä ovat! ja kun kerran kaks pesee, menee ihan muodottomiksi :( Seppälästä saa ihan ok vaatteita, ennen mielsin sen enemmän teinien kaupaksi, ja tosin sieltäkin olen jonkun mekon ja ihan trikoopaitoja töihin ostanut (paidatkin kyllä kutistuivat pesussa :O
Espritin vaatteita en ole vielä itseasiakssa kovinkaan kokeillut! täytyy käydä ens kerralla siellä shoppailemassa. Boozt.com:ista löysin Desingual merkin, ja tyykkään heidän tyylistään, mutta hinta on vaan aikamoinen!! Itse en osaa vaatteita tehdä :(

Yhteistyössä