Onko kellään"piirustusmattoa", johon piirretään vesikynällä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ennariina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Ennariina

Aktiivinen jäsen
04.01.2007
2 571
0
36
Sitä myytiin jo viime joulun alla ja nyt näkyvät taas maiostavan sitä ainakin nelosen aamulastenohjelmien mainoksissa? Onko kellään kokemusta moisesta, minkäikäisille olette sitä ostaneet? Meillä lapset 2v ja 4v, ja ajattelin että lähinnä tuota pienempää voisi se kiinnostaa. Minkäkokoinen tuo matto mahtaa olla ja onko kovin hinnakas? Kokemuksia mielellään lukisin!

Olen ostanut kahdelle 3vuotiaalle ja sekä lapsi että vanhemmat ovat olleet todella iloisia lahjasta. =) Harmi vaan että toisen kaveri oli niin mustasukkainen matosta että meni piirtämään siihen tussilla ja matto oli "pilalla". Mutta kyllä suosittelen, eikä ne niin kalliita ole. Ajattele kuinka kallista olisi jos piirtäisivät vahingossa matolle, paperin yli, tussilla. =)
Niissä on myös erilaisia "leimoja" mukana millä saa kivoja kuvioita tehtyä.

Suosittelen lämpimästi!! :wave:

Meillä on ja 2-8v sillä piirtelee. ostettiin jo pari vuotta sitten. Meidän motoriikkaongelmaisen erityislapsen lempi piirrustusväline, kun sillä ei tarvii kynällä painaa, vaan jälkeä tulee helposti.

Meillä on 2v pojalla. Ihan loistava tuote ja poika piirtelee iloisena siihen, ja tekee autoleimasimella leimoja. Mielestäni kallis (30e), mutta onneksi mummi osti synttärilahjaksi.

Meillä lapset sai viimejouluna. Kovassa käytössä on ollu päivittäin, lapset tykkää siihen piirrellä.Vielä joku aika sitten tuota 4v poikaa kiinnosti piirrellä myös ja silloinkun sen saivat niin poika oli reilu 3v ja tykkäs piirrellä. Ja tuo reilu 2v tyttö piirtelee siihen mielellään..
Sitä on helppo käyttää, vesi vaan kynään ja taas piirrellään :) Kyllä mä tykkään siitä. Kätevä on. Matto maksoi noin 25? kuulemma. Koko 50cm*80cm, mittasin äsken. toivottavasti tästä oli apua =)

Alkuperäinen kirjoittaja manskumamma:
Meillä lapset sai viimejouluna. Kovassa käytössä on ollu päivittäin, lapset tykkää siihen piirrellä.Vielä joku aika sitten tuota 4v poikaa kiinnosti piirrellä myös ja silloinkun sen saivat niin poika oli reilu 3v ja tykkäs piirrellä. Ja tuo reilu 2v tyttö piirtelee siihen mielellään..
Sitä on helppo käyttää, vesi vaan kynään ja taas piirrellään :) Kyllä mä tykkään siitä. Kätevä on. Matto maksoi noin 25? kuulemma. Koko 50cm*80cm, mittasin äsken. toivottavasti tästä oli apua =)

Kiitokset vastaneille. Eli pääosin on tykätty matosta ja käyttöä löytynyt. Löysin juuri hinnaksi 32e(siinä toys.....????-lelukaupan kuvastosta ) siinä oli mukana vain kynä, mietin saakohan noita leimasimia sitten ostettua vielä erikseen?

Alkuperäinen kirjoittaja sh-äiti:

Kiitokset vastaneille. Eli pääosin on tykätty matosta ja käyttöä löytynyt. Löysin juuri hinnaksi 32e(siinä toys.....????-lelukaupan kuvastosta ) siinä oli mukana vain kynä, mietin saakohan noita leimasimia sitten ostettua vielä erikseen?
Kannattaa varmaan vielä kattoa esim citymarketista tai prismasta, saattaa saada halvemmalla ja mä en tiedä myydäänkö leimoja erikseen, mutta kyniä ainakin saa erikseen ostettua lisää :)

Alkuperäinen kirjoittaja sh-äiti:

Kannattaa varmaan vielä kattoa esim citymarketista tai prismasta, saattaa saada halvemmalla ja mä en tiedä myydäänkö leimoja erikseen, mutta kyniä ainakin saa erikseen ostettua lisää :)

Samaa mietin, että varmaan nuo lelukaupat pyytäää kuitenkin kovempia hintoja mitä tavan Anttilat, Prismat jms. Onhan tässä vielä ennen joulua aikaa kierrellä. =)

Vappiksesta ostin viime jouluna. Ei meillä ainakaan käytössä ja heitin roskiin. Siskontyttö meni kaikenlisäksi piirtämään siihen oikealla tussilla. Maksoi jotain 23?. Poika piirtää mieluummin oikealle paperille ja niistä tusseista vaan imi sitä vettä :)

Uusimmat

Kuumimmat

Yhteistyössä