Onko kellään Brion pehmeää kantokassia käytössä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja JoannaS
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

JoannaS

Vieras
Siis ei sitä pienempää Douple Wave-tupliksiin kuuluvaa vaan ihan sitä tavallista Brion pehmeää kantokassia?

Onko se hyvä? Onko sellainen lerppu vai jämäkkä, vaikka onkin ns. pehmeä kantokassi?

Tuleeko siitä käyttökelpopinen lämpöpussi vai onko parempi vain kantokassi-käytössä?

Mietin, että tilaanko seuraavalle vauvalle sellaisen. Nykyisellä kuopuksella oli Emma kantokassi ja en tykännyt. Emmaljungan quatrolift tms. olisi ihana, mutta liian hintava siihen käyttöön, johon meillä tulee.

Me ei lämpöpussina käytetty, mutta ihan hyvä koppa se noin pehmeänä koppana oli. Tosin en tykännyt pehmeästä kesävauvalla ja nyt ostin kovan kopan noihin Brioihin

Mä olen myös ehdottomasti kovan kopan kannattaja, ja meillä onkin vaunuina Emmaljungan Duo Edget, joissa on erillinen vaununkoppa.

Tarvitsen siis pehmeätä koppaa vain satunnaisesti matkarattaissa tai kuomuratas-osassa.

Kunnon erillisestä vaununkopasta en luovu!!!

Sorruin tilaamaan tuollaisen kun oli niin hyvä tarjous. "vauva" on melkein 1,5v,ja kassi on käytössä niin että sen siällä on vielä fleecepeitto vauvan päälle. Pienelle ehkä parempi,mutta aika mukava ja lämmin isommallakin lapsella.

Tilasin verkkokaupasta ja nyt odottelen mikä sieltä tulee =)

No eiköhän se asiansa aja. Eikös siitä lähde kokonaan se "kansi" vetskarilla irti, ettei vauva paistu sinne kesällä?

Alkuperäinen kirjoittaja JoannaS:
Tilasin verkkokaupasta ja nyt odottelen mikä sieltä tulee =)

No eiköhän se asiansa aja. Eikös siitä lähde kokonaan se "kansi" vetskarilla irti, ettei vauva paistu sinne kesällä?

Lähtee joo, mutta oli kyllä silti TOSI kuuma kesällä. En enää toista kertaa kesävauvalla käyttäisi

No voihan pylly!

Mä kun ajattelin että se olis parempi kuin se Emman K.kassi, josta tosin ei irronnut se "kansi". No, onneksi tulee meillä suht. vähäiseen käyttöön. Joka tapauksessa käytän enemmän sitä vaununkoppaa. Mä olin vielä niin hölmö, että tilasin sellaisen värin(tumman punaisen), josta sai maksaa 125?+postikulut kun samaa koppaa muutamalla muulla värillä olisi saanut tooosi paljon edullisemmin.

mutta mä halusin just sen punaisen =)