Ääääh.... sama homma... todella levoton "kutina" alavatsan alueella. Kuin kohdussa ja munasarjoissa ja aiheuttaa suurta levottomuutta. Olen vitsaillut tuntemuksen biologiseksi seksin näläksi, mutta on tämä erittäin häiritsevä olotila. Nukkumisesta ei tullut mitään ja lääkitystä sexi kokeiltuani hätäapuna, tuntui, kuin vertikaalinen sauva olisi sopivasti "raapinut" häiriöalueelta.
Yleensä tietynlainen "tökkiminen" kohdunkaulan alueella tietyissä asennoissa tuntuu epämukavalta, mutta nyt koin saavani ennemminkin apua olooni. Yhdynnänaikana ulkosynnyttimistä löytyi paksua mönjää... kuin se olisi vaginan sisältä kaavittua/kirnuttua kellertävää ja kökkäreiksi rullautunutta kovettunutta voita. Ja olin siis juuri tullut suihkusta ja miehen esinahka on leikattu ja penis oli puhdas.
Vuosien varrella olen kokenut tämän saman "biologisen seksin nälän" muutamia kertoja ja kokemuksena voin vannoa sen olevan erittäin häiritsevä. Aina olen yrittänyt hoitaa asiaa seksillä. Kerran "kohdun kutina" oli niin voimakkaasti levottomuutta aiheuttavaa, että yritin "raapia" sitä vatsan päältä. Suoraan siis siitä kohdasta, jossa häiriön havaitsin. Tökin, taputtelin ja hieroin alavatsaani (vaikka mies oli vieressäni) Lopulta sain orgasmin ja olo oli helpottunut, mutta jotain tämän omituisen häiriön voimakkuudesta kertonee sekin, että olin omalla käsittelylläni onnistunut tuottamaan mustelmia mahaan. Oli vain pakko saada osumat suoraan kohtuun, jotta tunsin kohtuhieronnan menevän perille.
Tuo kellertävä kökkeröinen mönjä oli tällä kertaa uusi lisä ja nyt päätin suunnata lääkärille. Ties vaikka olisi oire sukupuolitaudista.