onko kellään ollut ennen synnytystä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja rv 40+2
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

rv 40+2

Vieras
onko kellään ollut ennen synnytystä semmosta oloa tai aavistusta että syntyy esim seuraavana yönä? Tai onko vaavi liikkunut mahassa jotenkin erilailla ennen synnytystä?
Musta rupes yhtäkkiä tuntumaan että ens yönä syntyy (toive ajattelua :D )
Ja jotenkin vauva liikkuu mun mielestä erilailla ku ennen, jotenkin kummalisesti :D

No olin mä ihan varma muutaman kerran et seuraavana yönä lähtö tulee. paskanmarjat :D
Lähtö tuli kun en osannu yhtään aavistaa :) Niin varoittamatta alkoi kovat supparit.

juuh, monena iltana ollut tunne että nyt yöllä lähetään ja aamulla aina karvas pettymys :-)
nyt RV40+6....

esikosta oltiin jo käynnistys sovittu ja kun sitten aattelin ettei ennen sitä tule niin yhtäkkiä seuraavana päivänä käynnisty ja nopsaan tulikin....sellasta odotellessa....

Ekasta tiesin samana aamuna, että tänään sitten lähdetään. Tiesin vaan, ei säännöllisiä supistuksia tai mitään. Oli vaan sellainen olo.
Iltakasilta lähdettiin sairaalaan, yöllä syntyi.

Tokasta ei mitään aavistuksia, en tiennyt vielä kahta tuntiakaan ennen, että muksu meinaa syntyä.

Kolmannesta aavistelin yöllä, että aamupäivällä saa lähteä. Samalla lailla kuin ekastakin.
Aamulla olin jo ihan varma, ja sitten sainkin aamukahdeksalta ruveta laskeskelemaan, että ehdin just juoda kahvit, siivota tallin ja käydä suihkussa, niin voi hyvillä mielin ajella sairaalaan.

Yhteistyössä