Onko kellään ollut asunnossa rottaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja rottakammoinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

rottakammoinen

Vieras
Viime yönä ihan oikeasti kuulin, kuinka jokin eläin juoksi edestakaisin makuuhuoneen katon yllä... Meillä siis kaksikerroksinen rivitaloasunto, ikää noin 20 vuotta. Makuuhuone siis alakerrassa. Voiko tämä olla edes mahdollista? Pari vuotta sitten ollaan tähän muutettu ja eräs vanhempi naapuri tiesi, että näissä asunnoissa on ollut jossain vaiheessa jonkunlainen rottaongelma. Mitä pitäisi tehdä? Tämä oli tosiaan eka kerta, että ääniä kuulin ja se oli ihan kuin kissa olisi juossut edestakaisin katon sisällä...Pelkkä ajatus rotasta puistattaa, hyi!

Luultavasti hiiri. Tai sitten orava. Rotat HARVOIN tulevat asumuksiin. Meilläkin rapisee välikatossa alvariinsa. Nyt pistin parit hiiribaarit ja pari yötä on ollut rauhallisempaa. Sitä mä en sit tiedä miten sinne väliin sitten jotain myrkkyä sais?

Alkuperäinen kirjoittaja Kylkiluu:
Juuh, on ollut... Maalla asuttiin ja jotakin kautta se roikale oli löytänyt tiensä meidän torppaan sisälle. Ei ollut mikään pieni otus. Koira sen nappasi yöllä.

HYIIIII! Mä en varppina nuku ens yönä :(

Hiiret pitää uskomattoman kovaa ääntä kun kipittää. Mutta mä näin kellarin rapuilla rotan juuri äskettäin. ISON sellaisen. Tää vuosi on ollu uskomaton, noita hiiriä ja rottia tunkee jokapuolelta. Koira hömpöilee pihalla vähän väliä rotta suussa.

Yhteistyössä