Onko kellään ollu samanlaista ongelmaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mysterious
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mysterious

Vieras
Mulla on ollu taipumusta masennukseen jo pitemmän aikaa, sanoisinko että noin puolet elämästäni... Peruskoulun jälkeen koulun käyntini ovat keskeytyneet masentuneisuuteni ym. takia... Sitten löysin miehen ja sain 2 lasta ja hoidin heitä kotona viime syksyyn saakka, eli lähes 6 vuotta. Minulla ei ole siis ammattia ja työkokemusta oikein minkäänlaista kuin joskus nuorempana olin kesätöissä. Nyt viime syksynä aloitin siis opiskelun aikuiskoulutuksena ja ajattelin, että vihdoinkin löysin sellaisen koulutuksen, joka kiinnostaa todella ja josta haluaisin ammatin... Viime aikoina olen kuitenkin huomannut, että masennus ja itseluottamuksen puute ovat taas nousseet ilmaan. Paniikin omaisia tunteitakin on ollu. Lopetin terapeutilla käymisen kun aloitin koulun. Oliko se virhe vai mitä oikein on tapahtumassa? Pitäisiköhän minulla ottaa yhteys häneen ja miettiä mitä minun pitäisi tehdä asian kanssa? Tunnen olevani jotenkin hukassa kaikesta... Kuulostaa varmaan aika sekavalta... Onko kohtalotovereita?

Yhteistyössä