Onko kellään ns. kevätmasennusta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kevätmasennus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kevätmasennus

Vieras
Täältä ainakin löytyy...en tiä et miten sais ittensä taas kokoon kasattua...tuntuu et ainut tapa ois pakata tavaransa ja lähtee...mut helpommin sanottu ku tehty on kuitenkin mies...mut tuntuu vaan et olis helpompi ilman sitä. Ottaa niin päähän sen saamattomuus, mitään ei saa aikaseks (paitsi moottoripyörää) ei oo oikein ketään kelle puhus asian todellisen laidan ja en nyt oikein sitä tännekkään viitti kaikkineen kirjottaa...mulla on entuudestaan pari lasta ja tän miehen kans yks minkä hoidan ns. yksin. poika on nyt 5 kk äijä ei oo yhtään kakkavaippaa vaihtanu...yms....arg tätä ku oikeesti kirjottaa niin huvittaa itteenkin voiko jollain olla tällästä mut joo mulla voi....eli kanssakaverit jos teitä on niin koolle...

[QUOTE="vieras";28373845]Aika epäselvä toi sun viestisi. Mulla on ihan oikeaa kevätmasennusta, joka taitaa olla aika eri asia kuin sun ikävä elämäntilanteesi.[/QUOTE]

Mitä se ihan oikea kevätmasennus on? Oletko saanut diagnoosin?
Mulla on varmaan kans, nyt jo kolmas kevät kun mieli on viin v*tuillaan kun voi vaan olla.. Viime keväänä kaikki jo räjähti käsiin ja olin muutaman viikon sairaslomalla ja sain cipralexia ahdistuneisuuteen. Helpotti kesää kohti mutta nyt taas havaittavissa samoja fiiliksiä kun vuosi stten lääkityksestä huolimatta.

Sellainen omituinen paniikin tunne tulee joskus niinkuin laulussakin sanotaan, kaipa se johtuu jostain stressistä kun pitäis laihduttaa ja/ tai ostella kevätvaatteita joihin ei ole varaa tms..

Yhteistyössä