Onko kellään niitä värillisiä piilolinssejä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja IamWeasel
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

IamWeasel

Aktiivinen jäsen
14.09.2006
8 088
0
36
Ilman vahvuuksia siis? Mä en tykkää ollenkaa mun silmistä, ovat väriltään nyt ruskeat. En ole ikinä piilolinssejä käyttänyt, eli huomaako niitä millään tavalla, tuntuuko ne jotenkin? :ashamed:

musta ne värilliset on paksummat kuin kirkkaat ja tuntuukin jonkun verran. Ja ruskeita silmiä sä et saa kokonaan piiloon millään oikein, ne ei peitä koko väriä, vaan on tehty sillai "viirumaisesti", kuten oikeakin iiris. Ja hämärässä, kun pupilli laajenee, niin osa pupillista jää sitten sen värialueen alle helposti ja silmissä häivähtelee ärsyttävä "varjo". Mutta oon tykänny esim bilettäessä käyttää (ruskeita ;) ), mutta en ehkä kokopäiväisesti.

Mulla on ollut ko linssit vahvuuksilla. Ja kyllä tuntuvat, värilinssit ovat käsittääkseni aina aika paksuja + eivät hengitä siksi hyvin. Ja hinkkaavat hieman silmää. Linssin on oltava paksu, koska mikään läpikuultava ei pysty peittämään/ muuttamaan silmän oikeaa omaa väriä.

Mun ystävällä on ruskeat silmät ja sai sellasilla erikoispiilareilla ne täysin sinisiksi! Oli aika jännän näkönen kun tottunu häntä katteleen tummasilmäsenä :D

Alkuperäinen kirjoittaja winhis:
musta ne värilliset on paksummat kuin kirkkaat ja tuntuukin jonkun verran. Ja ruskeita silmiä sä et saa kokonaan piiloon millään oikein, ne ei peitä koko väriä, vaan on tehty sillai "viirumaisesti", kuten oikeakin iiris. Ja hämärässä, kun pupilli laajenee, niin osa pupillista jää sitten sen värialueen alle helposti ja silmissä häivähtelee ärsyttävä "varjo". Mutta oon tykänny esim bilettäessä käyttää (ruskeita ;) ), mutta en ehkä kokopäiväisesti.

Mun tekis niin mieli kokeilla, saisko sellasilla ees jotain mielenkiintoa tähän lärviin, vissiin "muotia" näin _välikausiaikaan_, että ihmisillä on hirveitä alemmuuskomplekseja itestään :ashamed: jotenkin tuntuu, että nää mun ruskeet silmät on jotenkin mun kasvoilla ei-kivat.

Yhteistyössä