onko kellään näin paljon pyykkiä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja purkautuminen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

purkautuminen

Vieras
kasaantunut ku ei vaan jaksa pestä ja laittaa yms.. EN JAKSA!!

täl hetkel tulee pyykkiä 4 koneellista päivään pahimmillaan!

yökastelija kotona joten...mun voimat on loppu

Teksi mieli vaan huutaa et EN JAKSA!ja se on loppu nyt tjn

oijoi, aika paljon kyllä tulee teillä. Onko teitä monta? meitä on 6, mutta silti riittää että pesen 4 koneellista viikossa! Ja kuljetaan aivan puhtaissa vaatteissa kyllä aina :)

Tuleeko lakanapyykkiä joka yö? Osta vaippoja. Cittari myy isoillekkin lapsille tarkoitettuja. Ei ole tarkoitus pyykätä joka päivä, jos voi päästä helpommallakin.

Joo mulla on paljon pyykkiä tuolla khh:ssa :D Valuu keittiön puolelle jo... Oon kans tosi laiska pesemään. Meitä 3 ja pesen yleensä viikonloppuisin vain ja tulee joku 4 koneellista vkonloppuna pestäväksi... Mut nytkin ollut taas varmaan 3 vkon paussi pyykkäyksessä niin määrän voi päätellä...

Vihaan pyykkämistä!

lakanoita pääasiassa ja muuta täs kerkee pesemäänkään..itse kuljen paskasissa.anteeksi kielenkäyttö mut ihan oikeesti hulluks tääl tulee.
ne aina kerkee loppumaan ne vaipat ja ainu kauppa mikä myy isoi vaippoi on 50 kilsan päässä.

Alkuperäinen kirjoittaja no:
mut konehan ne pesee. Ei sulla mene monta minuuttia kun laitat koneeseen satsin ja laitat koneen päälle. Kuivaamaan nostellessa menee pari minuuttia kauemmin.

SAMAA MIETIN::: JO ON AIKOIHIN ELETTY ku ei koneeseen jaksa laittaa... !! ennen ne meni järven rantaan pataan keittämään...

Alkuperäinen kirjoittaja ieras:
Joo mulla on paljon pyykkiä tuolla khh:ssa :D Valuu keittiön puolelle jo... Oon kans tosi laiska pesemään. Meitä 3 ja pesen yleensä viikonloppuisin vain ja tulee joku 4 koneellista vkonloppuna pestäväksi... Mut nytkin ollut taas varmaan 3 vkon paussi pyykkäyksessä niin määrän voi päätellä...

Vihaan pyykkämistä!

juu vihaan kans..tykkäisin jos sitä tulis vaan vähän ja ku on muidenkin pyykit..meit on 5 henkilöö täs kodissa..plus muut kotihommat päälle

Alkuperäinen kirjoittaja v:
Onko kyse myös siitä, ettei tilaa kuivaamiselle ole? Tässä tapauksessa, harkitse kuivausrummun ostoa. Helpottaa kovasti lakanapyykin kanssa.

en saa kuivuu kaikkia mitenkään kerralla..oon vieny uloskin niitä pakkasella..
ja olen harkinnu sitä kuivausrumpua..en vaan raaski uuten aostaa ja hyvää käytettyy en oo löytäny

mut konehan ne pesee. Ei sulla mene monta minuuttia kun laitat koneeseen satsin ja laitat koneen päälle. Kuivaamaan nostellessa menee pari minuuttia kauemmin.

Ei. Tuohon asti se homma onkin ihan ok, mutta sitten se pyykki pitää ottaa pois narulta, viikata, laittaa kaappiin oikeisiin paikkoihin, mahdollisesti silittää ja korjata rikkoontuneita vaatteita... Meillä suurin osa pyykistä on aina puhtaana korissa koska en ole ehtinyt niitä lajittelemaan kaappeihin...

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja ieras:

Vihaan pyykkämistä!

juu vihaan kans..tykkäisin jos sitä tulis vaan vähän ja ku on muidenkin pyykit..meit on 5 henkilöö täs kodissa..plus muut kotihommat päälle

Meitä on 6 ja noi lapset on kauheita sottapyttyjä. Koko ajan saisi olla pyykkäämässä...

Alkuperäinen kirjoittaja akka:

SAMAA MIETIN::: JO ON AIKOIHIN ELETTY ku ei koneeseen jaksa laittaa... !! ennen ne meni järven rantaan pataan keittämään...

Tule kokeilemaan , tajuatko olenkaan miten henkisesti rankkaa on kasvattaa yökastelijaa joka lähenee murrosikää??pestä ne pissalakanayt joak päivä ja a oon tehny tätä jo koht 10 vuotta ja mikään ei auta..kai saan NYT sanoa olevani täysin loppu.toedän että kone pesee ja oli joskus hankalaa, ku ei ollu koneita..LUOJAN kiitos nyt on koneet.

Pyykit ei pääse kasaantumaan kun tekee siitäkin tylsän päivittäisen rutiinin, niinkuin hampaidenpesusta.
Laiskuus kostautuu todellakin jossain vaiheessa ja elämässä on myös niitä ikäviä asioita, jotka on vaan tehtävä, tykkäsi niistä tai ei!

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja akka:

Tule kokeilemaan , tajuatko olenkaan miten henkisesti rankkaa on kasvattaa yökastelijaa joka lähenee murrosikää??pestä ne pissalakanayt joak päivä ja a oon tehny tätä jo koht 10 vuotta ja mikään ei auta..kai saan NYT sanoa olevani täysin loppu.toedän että kone pesee ja oli joskus hankalaa, ku ei ollu koneita..LUOJAN kiitos nyt on koneet.

noooh kyllä se minäkin jotain TIEDÄN.. on meitä 7 henkeä.. että pyykkiä pyörii koko ajan...

Mulla 8v. poika joka kastelee joka yö. Vaipat on käytössä, mutta usein silti kastuu sänky, tulee niin paljon. On rajotettu iltajuomista, on joskus herätelty pissalle, kaikki kokeiltu vuosien saatossa. Lääkekin oli käytössä, mutta lopetettiin kun silti kastui... Pissan määrä väheni mut vaippa oli laitettava lääkkeestä huolimatta. Eli tiedän tunteen... Raskainta on kun ei tiedä KOSKA TÄMÄ LOPPUU... Ja sit tulee ongelmat leireille menossa, yökyläilyissä ym... :(

Yhteistyössä