Onko kellään lässyttävää miestä/tai ollut? MISTÄ SE JOHTUU????

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "hellanlettas sitte"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"hellanlettas sitte"

Vieras
eli miesystäväni lässyttää mulle kun kolmevuotiaalle....
voih kulta meikkaa, voi ku hän on söpö ja pikkune.... oh no.
Mua ärsyttää sellanen puhe, koska olen 28 ja hän 33.vee mies... Olenkin miettinyt et mistä tollanen lässytys johtuu, ja voiko siitä päästä eroon?

Todella kiusallista ja noloa....
Olenki sille sanonu et kato vaan ettet lässytä julkisilla paikoilla tai saan hepulin.

Jollei toi lapsellisuus lopu, niin tää suhde loppuu ja ollaankin vasta muutama kuukausi oltu yhdessä. =0

mitäs sie taas tätä tänne kirjotat ? Vastahan tota kysyit. Keksi uusia ongelmia ja jätä se lässyttävä vässykkä inhotus ällötys ukko. Hyvin yksinkertasta. Jos et tykkää, heitä pois, jos tykkäät pidä se. Mikä ihme siinä on niin vaikeeta ????????????

Kyllä mies oppii kouluttamalla puhumaan oikein :) Tota mietin tosiaan, et miksi lapsillekkaan tarvitsee lässyttää ja aikuisista puhumattakaan vaikka olis kui lääpällään.
Itselle tulee sellainen tunne, et lapsia sekä aikuisia pidetään sillo jotenkin vähä-älyisinä jos niille pitää lässyttää.

Alkuperäinen kirjoittaja ZIKI:
mitäs sie taas tätä tänne kirjotat ? Vastahan tota kysyit. Keksi uusia ongelmia ja jätä se lässyttävä vässykkä inhotus ällötys ukko. Hyvin yksinkertasta. Jos et tykkää, heitä pois, jos tykkäät pidä se. Mikä ihme siinä on niin vaikeeta ????????????

Mä olin ihan tyytyväinen, t on kirjoittanut uudestaan ku en ollut ensimmäistä nähnyt ja aihe oli ihan ok :)

Yhteistyössä