Onko kellään lapsia narsistin kanssa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Yks onneton
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Y

Yks onneton

Vieras
Mitenkä on sujunut eron jälkeen? Onko eksä tavannut lapsia?

Meillä tapaa kerran vuoteen. Soittaa aina omina merkkipäivinään.. Tekee perättömiä ilmoituksia poliisista lastensuojeluun ja kaikkeen siltä väliltä. Uhkailee, haukkuu, syyllistää mitä ihmeellisimmistä asioista.
Kauankohan tätä helvettiä jatkuu.. erosta jo yli neljä vuotta :(

kuin omasta elämästä olisin lukenut.erosta kans kohta neljä vuotta,ja täysin samanlaista.sossu tottunut jo vuosien varrella,ja tietää että lapsilla hyvä olla luonani.koita olla välittämättä ja elää omaa elämääsi.

meillä sossu ei vielä tiedä.. tai entisen paikkakunnan sossu kylläkin mutta muuttomme myötä tuli uusi sossu kuvioihin. huomenna olen menossa ensimmäistä kertaa tuosta suhteesta ja eksästä puhumaan ammatti-ihmisille, johtuen siitä että lapset reagoivat isänsä käytökseen.
epäilyttää vain, että miten paljon voin kertoa, että minua uskotaan. eksä osasi aivopesun ja saa minut yhä edelleen syyllistymään asioista joista järjellä ajatellen tiedän ettei ne pidä paikkaansa..

uskooko ne mun mielenterveyteen, jos kerron miten minut uhattiin tappaa, miten pidettiin vankina omassa kodissani, alistettiin ja nöyryytettiin? vai kerronko vain eksän olevan "hieman hankalan" joka ei pidä lupauksiaan lapsille eikä yhteyttä kuin joskus?

Yhteistyössä